spannend....

A

Anoniem

Guest
Ik heb afgelopen donderdagochtend een vroege zwangerschapstest gedaan, maar helaas zonder positief resultaat. Ik moet a.s. maandag pas ongi worden en voel me de laatste dagen zo raar. Beetje misselijk, veel slijmvorming, rare urine, rare eetgewoonten etc. Dus afwachten, maar hopelijk is het echt zo ver!

Wie zit in hetzelfde schuitje en wacht ook in spanning af??

Liefs Vic

Hoi Victory,

Maar dan ben je toch ook gewoon nog veel te vroeg? Of heb ik dat verkeerd. Ik zou gewoon lekker nog even wachten tot maandag. Ik schijn morgen te kunnen testen, maar ik wacht misschien nog even langer af....vind het zonde om steeds testen te gaan doen (ook qua kosten) daarnaast ben ik bang dat het alleen maar tegen zal vallen als ik het steeds niet ben.

Hopelijk heb je maandag een postief resultaat!
XX

ikke! heb maandag - dinsdag mijn NOD. Weet het niet precies aangezien ik pas gestopt ben met de pil. (dit is de derde maand).
De afgelopen twee keer voldoende ik erg veel, misselijk - gevoelige borsten en dat soort klachten. Maar toen was het niet raak, nu voel ik vrij weinig dus wie weet....

Lies Monique

ik heb pas over 12 dagen mijn NOD, maar vind het wel spannend voor je, hoop dat je maandag positief test!!

Waarom test je zo vroeg? Dan is de kans toch erg groot dat je wordt teleurgesteld. En al zou je positief testen dan nog loop je de kans dat het rond je NOD mis gaat dat is nl het grote nadeel van die hele vroege testen en daarom wordt geadviseerd om pas te testen vanaf het moment dat je je menstruatie verwacht. Ik hoop zo voor je dat je volgende week eindelijk een positieve test in je handen mag hebben! Succes met wachten......

Ik moet zo ongeveer vandaag mijn NOD hebben, maar ben nog niet ong geworden. Ga voorlopig nog niet testen hoor.
Heeft iedereen hier een zeer regelmatige cyclus ofzo? (Ik eerder echt niet! Zat toen tussen de 27 en 42 dagen! Ben nu net in jan van spiraaltje af, dus heb nu nog geen idee.) Lees van zo veel meiden dat ze na 1 dag 'overtijd' al helemaal 'overtuigd' zijn van een zwangerschap. Bij mijn ongesteldheid heb ik vaak dezelfde soort klachten als bij een vroege zwangerschap.
Ben misschien een beetje sceptisch, maar denk echt dat als je je er niet zo blind op staart, het een stuk eerder raak zal zijn!

Succes in ieder geval allemaal!

Terug
Bovenaan