spannend.......

hoi meiden,

ik moet het even van me afschrijven, ben behoorlijk nerveus...

Ik ben vandaag 40 weken en 4 dagen, dus loop overtijd. Nu heb ik sinds gistermorgen al steeds last van pittige krampen.... Was gister nog bij vk geweest en had dat ook aangegeven, maar heb er verder niet echt iets over te horen gekregen. Ja dat ik lekker een warme douche moest nemen.

Nu is dat gister de hele dag zo doorgegaan en zelfs de hele afgelopen nacht, had alleen van die hazenslaapjes.

Vanmorgen dat ik mijn bed uitlkwam merkte ik dat mijn onderbroekje best wel vochtig was en er zelfs een streepje bloed bij zat.

Heb even naar de vk praktijk gebeld en moest van hun de dienstdoende vk even bellen.

Zei gaf in eerste instantie aan dat mijn lichaam waarschijnlijk al aan t voorbereiden is voor de bevalling, maar ze wil voor de zekerheid toch even komen kijken, al is het alleen maar om mij gerust te stellen.

Ik hoop echt zo dat het al langzaam aan het beginnen is.... die krampen doen zo;n pijn........

Moest het even van me afschrijven en proberen rustig te blijven tot ze er is.......

liefs
 
Hallo!

Spannend he!
Ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij....

Ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en ben gisteren door de gyn. gestript. Gisterenavond heftige kramp gehad, dacht echt dat het begonnen was. We zijn gaan slapen en werd vanochtend na een onrustige nacht weer wakker.
Heb nu ook steeds kramp, maar dat zijn nog geen weeen.
Wel net de slijmprop verloren, al wil dat niet zo veel zeggen, zegt men....

maar wat spannend nu he?
Ik moet op tijd naar het ziekenhuis als het begint.
Dan moet ik dus mijn man bellen, opa en oma om op de andere 2 te komen passen en de verloskamers dat ik eraan kom..... ik hoop zo dat het doorzet voor ons!

Ga je thuis bevallen? Van het eerste of volgende kindje?

Ik zal voor je duimen!
Groetjes en succes,
 
hallo vanessabo en sophie 79,
succes met de bavalling en hoplijk zet het door en hebben jullie binnenkort een geweldig wondertje in je armen!

Zet,em op!

Liefs,
 
Terug
Bovenaan