spannend

ow wat spannend. voel me al tijdje misselijk als ik naar bed ga. sinds 2 dagen doen mijn borsten en tepels zeer. moest nu eigenlijk ongi worden maar verder dan een paar druppels licht rose afscheiding kwam het neit. nu wel raar gevoel in mijn buik en de darmen zijn een beetje van slag. laatst dacht ik dat ik blaas ontsteking moest zo vaak naar de wc werd er gek van. vanmorgen zwanger schaps test gedaan. en deze was positief. meteen de HA gebeld en gevraagd wa te doen. zij feliciteerden me terwijl ik nog twijfelde. nu mag ik morgen vroeg er heen om bij hun nog een test te doen maar de zeiden dat de test die ik gedaan had een erg goede en betrouwbare is. ow zit vol spanning nu en hoop zo dat de test klopt. we wachten morgen maar even af. spannend spannend spannend
 
Hoi,

Je hoeft echt niet te twijfelen hoor!
Als de test positief is ben je zwanger, de stof die ze zoeken in de test is hcg en die kan alleen gevonden worden als je zwanger bent!!!
Dus een dikke proficiat!!

Gr MJ
 
bedankt voor de felicitaties

ik vermoet dat ik nu in de 4de of 5de week zit ow vind het nog steeds spannend kan het ngo neit geloven dat ik echt zwanger ben ow wat een geweldig gevoel. was zo bang dta het bij ons niet ging klukken waren al 4 maanden bezifg en dan nu ineens dit. ben helemaal in de wolken.
 
Gefeliciteerd! Ik kon het ook eerst niet geloven toen ik het streepje zag, maar geloof me dat je een vreugdedansje mag gaan maken!

Heel veel geluk en een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Liefs Jen

15 weken en 2 dagen zwanger

 
Hey,

Gefeliciteerd meid!! ja, een test kun je vertrouwen...een postieve kan niet vals geven, een negatieve soms wel...omdat je anders geen HSG hebt...

Ik vond het ook ongelooflijk toen ik het zag, heb er meerdere gedaan, maar gaven allemaal positief aan ;-) na ruim 26 ronden...
4 ronden is heel niet zoveel hoor, nog vrij vlot vind ik :-D

Geniet van je zwangerschap!
 
net bij de huisarts geweest en ook daar was de test positief nu weet ik heel zeker dat ik zwanger ben. ow wat een super gevoel. alleen nu bekruipt de angst van als het maar neit mis gaat. ben nu in de 6de week. vind het nog steeds wel spannend. maar goed we doen ons best en gaan er van genieten en er maar neit van uit gaan dat het mis kan gaan. we zullen zien.
 
Terug
Bovenaan