Spannend

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik schrijf hier voor het eerst op het forum...

Sinds de dag van mijn ovulatie heb ik gevoelige borsten en 5 dagen later heb ik iets bruine afscheiding gehad. Het was maar 1 x een beetje en sindsdien niks meer!
A.S. vrijdag moet ik ongesteld worden... Ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.
Weet iemand wat dit kan zijn??

Groetjes!

tja het kan zoveel zijn, je kunt natuurlijk zwanger zijn, maar wat ik vaak lees is dat dames zich zo voelen en toch niet zwanger zijn, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden.
maar misschien ben je ook gewoon wel zwanger, afwachten maar dus.

liefs, Kaatje

Ik kan ook niet echt zeggen dat ik mij anders voel hoor! Behalve dan gevoelige borsten...

Mijn een na laatste menstruatie had ik hetzelfde en toen werd ik 2 dagen eerder dan normaal ongesteld terwijl mijn cyclus altijd 30 dagen is. Misschien is het toen wel iets geweest maar vroegtijdig weer weggegaan.

Inderdaad het blijft afwachten!

Doeg,

Hoi, ik heb ook altijd voor ik echt ongesteld moet worden 1 of 2 dagen bruine afscheiding. Als ik dat heb is dat bij mij helaas altijd een slecht teken. Ik hoop voor jou dat dit niet zo mag zijn.
groetjes Silli

Nou ik hoop ook dat het niet zo is....

Echt heel belachelijk hoor, maar ik had nog een test in huis en afgelopen maandag heb ik getest... hihi heel dom hoor, 5 dagen voor de menstruatie! Negatief natuurlijk...

Maar ik heb nooit bruine afscheiding gehad maar gister ook een heeeel klein beetje. Ik kan me bijna niet inhouden om weer een test te halen, op zich moet ik nu kunnen testen toch? Zit nu 2 dagen voor mijn menstruatie....

Doeg,

Terug
Bovenaan