SPANNEND

A

Anoniem

Guest
Heyy meiden!!!

Zoals jullie weten ben ik deze week naar het ziekenhuis geweest voor de loting van het onderzoek. Hierin werd dan bepaald of ik eerst een half jaar onder begeleiding moet gaan afvallen of dat ik meteen met de medicatie mocht beginnen....

Erg spannend allemaal. Had om 09.30 uur mijn afspraak en om 10.15 werd ik pas naar binnen geroepen. Eerst moesten we weet ik hoeveel vragenlijsten invullen en toen werd met 1 druk op de knop bepaald dat ik meteen met de medicatie mag beginnen!!! Yeahhh

Ik was zo blij met deze uitslag. Ben vanaf woensdag aan de clomid. Dus moet ik in totaal 5 dagen slikken. Dus dan ben ik zondag alweer vanaf. Woensdag weer terug naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken. Dan horen we meer....

Verder hebben ze aangegeven dat het best een heftige periode kan worden, omdat ze toch met je hormonen aan de slag gaan. Dus een jankpartij of een uitbrander daar moeten we dan niet van opkijken. Verder gaat het een intensieve periode worden omdat ze alles goed moeten controleren. Van die hormonen dat is goed te merken ja. Kan veel minder hebben. Tranen staan me vaak in de ogen. Maar het is voor een heel goed doel dus dat hebben we er heel erg graag voor over.

Dames heel veel succes en ik laat het maar gewoon op me afkomen!!!

Liefs missykip

Fijn dat jullie meteen mogen beginnen!

Het zal idd wel een heftige periode worden als ik dat zo van anderen lees. Zelf hen ik er geen ervaring mee, maar vrees dat dat wel gaat komen... WIj hebben 9 december onze eerste visite aan de gyn.

Het klinkt vast erg cliché, maar probeer je niet te druk te maken. Laat alles maar over je heen komen en als het je een keer teveel wordt... Je weet ons te vinden! :)

Sterkte!

Liefs Daisy

hoi
ik zit nog niet zo lang hier op het forum, dus weet niet precies wat er allemaal vooraf is gegaan bij je
maar als ik het goed begrijp ben je de medische molen in gegaan.
ik wil je heel veel sterkte wensen maar vooral heel veel vruchtbaarheid.
hopelijk slaan de medicijnen aan en is 2011 een goed jaar voor jullie

groetjes las

he als eerste gefeliciteerd. mag ik je een persoonlijk vraag stellen heb je erg veel last van overgewicht of beter gezegt ben je erg te zwaar? ik heb namelijk ook last van overgewicht en zie er erg tegen op om naar de huisarts te gaan ben nu 13 maanden van de pil en nog geen teken van een zwangerschap. Daarnaast heb ik een paar jaar terug boulimia gehad en ben al blij dat ik niet meer laxeer met als gevolg dat ik behoorlijk overgewicht heb. tuurlijk weet ik dat ik moet afvallen maar toch gaat dat niet zo makkelijk als je al een eetprobleem heb.

ik begrijp het als je hier geen antwoord op wil geven.

liefs hilda

Deze even speciaal voor Hilda. Je mag me zeker een persoobnlijke vraag stellen. Ik ben erg te zwaar ja. Ik heb een BMI wat tegen de 40 hangt, dus ja dat is veel.
Ik heb het er nog met de arts over gehad en die geeft aan dat ik inderdaad niet vreemd eet. Dat ik maar steeds aankom en het gaat er bijna niet af is bij mij echt te wijten PCOS... Om echt gezond te zijn zou ik een kilo of 40 moeten afvallen. Pfff een begin is gemaakt en we zullen wel zien waar het schip strand. Dit omdat ik dus in dat onderzoek meeloop en gelukkig meteen met medicatie ben mogen starten.....

Hoe ziet het er bij jou ook? Zou jij ook in een onderzoek meekunnen?

Liefs!

Terug
Bovenaan