Spannend

Heyy meiden!!!

Zoals jullie weten ben ik deze week naar het ziekenhuis geweest voor de loting van het onderzoek. Hierin werd dan bepaald of ik eerst een half jaar onder begeleiding moet gaan afvallen of dat ik meteen met de medicatie mocht beginnen....

Erg spannend allemaal. Had om 09.30 uur mijn afspraak en om 10.15 werd ik pas naar binnen geroepen. Eerst moesten we weet ik hoeveel vragenlijsten invullen en toen werd met 1 druk op de knop bepaald dat ik meteen met de medicatie mag beginnen!!! Yeahhh

Ik was zo blij met deze uitslag. Ben vanaf woensdag aan de clomid. Dus moet ik in totaal 5 dagen slikken. Dus dan ben ik zondag alweer vanaf. Woensdag weer terug naar het ziekenhuis voor echo en bloedprikken. Dan horen we meer....

Verder hebben ze aangegeven dat het best een heftige periode kan worden, omdat ze toch met je hormonen aan de slag gaan. Dus een jankpartij of een uitbrander daar moeten we dan niet van opkijken. Verder gaat het een intensieve periode worden omdat ze alles goed moeten controleren. Van die hormonen dat is goed te merken ja. Kan veel minder hebben. Tranen staan me vaak in de ogen. Maar het is voor een heel goed doel dus dat hebben we er heel erg graag voor over.

Dames heel veel succes en ik laat het maar gewoon op me afkomen!!!

Liefs missykip

Wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen. Is zeker in deze Sinttijden een mooi cadeau :)
Jij hebt toch ook PCOS? Zeer waarschijnlijk heb ik dat ook, hoor ik maandag de 13e. Ben benieuwd naar je eraring met Clomid.
Maar, ik ben blij voor je dat je zo snel mag beginnen. En nu maar hopen dat het ook heel gauw een postief resultaat heeft!
Succes, en inderdaad... laat het allemaal maar gebeuren, dat is vast het beste!

Liefs, Marieke

Fijn dat je meteen terecht kunt! Scheelt toch weer een periode van wachten en onzekerheid van wat er allemaal gaat gebeuren!

Ik hoop dat jullie allebei snel zwanger zijn!

Hoop dat mijn berichtje nu wel wordt geplaatst, had er al 2x eerdeer iets gepost... :-(

Terug
Bovenaan