Spannend...

Nog twee daagjes en dan krijgen we (na 3,5 week wachten) donderdag eindelijk de eerste echo...! Ik vind het ontzettend spannend, ondanks dat ik er zeker vertrouwen in heb dat we een hartje zullen zien.
Ik heb geen krampen, geen bloedverlies, 's avonds een opgezette aanzienlijk dikkere buik en erg last van bepaalde zwangerschapskwaaltjes....
Toch blijft het reuzespannend...!!
Duimen jullie allemaal mee?!
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Inderdaad altijd spannend een eerste echo. Bij mij zagen ze een cyste op me linker eierstok. Van 4 cm dit is opzich niet erg alleen als die enorm gaat groeien. Daarom kreeg ik voor mijn 20 weken nog een echo voor controlle + nog een extra glimp van ons nieuwe wondertje. Cyste was kleiner geworden. Nu heb ik vorige week weer een echo gehad met 21 weken maar dat had eigenlijk bij de verloskundige gemoeten inplaats van de gyneceloog dus morgen nog een echo. Best leuk al die echo's. Ik vind trouwens dat ze veel allerter zijn en alles beter in de gaten houden als ik het vergelijk met 4,5 geleden toen ik zwanger was. Geniet van je echo! Neem je een camera mee om zelf te filmen leuk om terug te kijken.
 
Zeker spannend meid! Ik mag volgende week Donderdag ook voor de eerste keer, kan niet wachten! Heb net als jou last van allerlei kwaaltjes, behoorlijk misselijk en spugen en ontzettend zere borsten, moe moe en nog eens moe. Ik duim zeker mee! We horen het wel!! Succes!
 
@kaatje:
We verwachten dat we donderdag zo rond de 8-9 weken zijn, maar precies weten we het niet door mijn onregelmatige cycles.. Ik hoop daar dodnerdag ook duidelijkheid in te krijgen :D
 
Ik ga ook voor je duimen! Dit is zo een spannende periode. Ik krijg maandag mijn eerste echo.

Ik ben wel vreselijk bang dat het niet goed zit :-(, dus kan ook nog niet genieten van mijn zwangerschap.

Ik probeer wel de goede berichten te volgen op het forum, dat geeft iets meer vertrouwen.

Dus donderdag verwacht ik goed nieuws van jouw kant :)
 
Ik ga ook voor je duimen! Dit is zo een spannende periode. Ik krijg maandag mijn eerste echo.

Ik ben wel vreselijk bang dat het niet goed zit :-(, dus kan ook nog niet genieten van mijn zwangerschap.

Ik probeer wel de goede berichten te volgen op het forum, dat geeft iets meer vertrouwen.

Dus donderdag verwacht ik goed nieuws van jouw kant :)
 
Terug
Bovenaan