Spannend!!

Ik had het er gister met m'n moeder over. Dat ik het best wel spannend vind een tweede erbij (en er alleen voor staan). Zei schertsend dat ik het een hele 'uitdaging' vind.
M'n moeder heeft er vier grootgebracht en zei idd dat ze de tweede heel spannend vond en de derde eigenlijk zo in het gezin rolde.
Bij m'n eerste zwangerschap liep ik met een groot vraagteken boven m'n hoofd rond omdat je dan eigenlijk niet weet wat je te wachten staat.
Nu weet ik het wel. Ik vind moederschap niet zwaar (veel minder dan ik verwacht had) maar ben bang dat ik het nu wel zo ga ervaren

Hoe ervaren jullie dat? Ben je juist relaxter omdat je weet wat je te wachten staat. Of herken je die onzekerheden?

Ben benieuwd!!

Ik heb altijd van me zelf geweten dat ik een super mama ga worden!

maar ik lag laatst in bed te kletsen met freek en ineens werd ik zo bang omdat het allemaal zo echt is ineens!!

We hebben hier zooo lang op gewacht!
Teleurstelling na teleurstelling en nu is het echt!
stress!!

dus het is een beetje anders als jouw situatie maar misschien wel een beetje vergelijkbaar :)

Je gaat het vast te gek doen! :)

kus

ik heb dan wel een partner dus niet zelf de situatie als jou. wel vond ik het met de tweede juist makelijker je weet al wat meer van baby s en kindjes af. ookal wel eerder hoor door stage opleiding. maar je eigen hebben is anders. maar een tweede is ene kant makelijker omdat je inderdaad al wat weet van wat je te wachten staat. de derde bij ons was wel zwaarder maar dat is mede omdat je er dan al 2 hebt rond lopen. en mijn zoontje heeft het eerste half erg vreselijk slecht geslapen.
2 de lukt je vast wel!
groetjes

Thanks meiden! Doet toch altijd goed die oppeppers!

Ja Amanda, als het dan ineens toch werkelijkheid wordt zo'n kleintje......Spannend! En dan zijn we nu alleen nog zwanger dus is die kleine nog geen eens dagelijkse werkelijkheid. Maar als ze er dan zijn, samen met de wolk van hormonen, gaan we er ongelovelijk van genieten!!

@Kidsbaby. Daar kijk ik dus zo tegenop, die nachten!! Met eentje is het wel te doen, dan tuk je overdag een uurtje mee. Maar dat gaat echt niet lukken als je er al een hebt rondlopen (laat staan 2!!) Heb zelfs overwogen om maar flesvoeding te geven omdat ik het idee heb dat die kindjes veel eerder doorslapen.
Hoop dat ik ouderschapsverlof kan opnemen zodat ik de eerste 9 maanden rustig aan kan doen.

We can do it!

Terug
Bovenaan