spannend

A

Anoniem

Guest
nou nu word het toch wel weer spannend!!maandag mijn NOD..Altijd overal last van ruim een week van te voren vooral gevoelige borsten maar nu,nu helemaal niets!!!!nergens last van..
voel me topfit....

wat dan weer met zich mee brengt dat ik ergens wel stiekem durf te gaan denken zou het misschien dan toch raak zijn?????maar wil niet te veel er over nadenken want wil geen teleurstelling..
met andere woorden ik word gek van mezelf.

sorry hoor moest ff zeuren...

groetjes

dat vind ik niet zeuren
hier nog 1
ik heb al 2 weken last van mijn borsten nu moest is vandaag ongi worden is nog niet gebeurt
krampen heb ik al heel de maand door gehad
en vind dat raar
of mijn lichaam houd me voor de gek of ik hou mezelf voor de gek
maarja ik zie wel hoe of wat
ben ik vrijdag nog niet ongi dan zaterdag testen

dus ik ben dan ook een zeur hihi dus zeuren we nu samen over wat het vrouwelijk lichaam ons aandoet hihi
:lol:

groetjes

hier mag je altijd zeuren hoor hahah
lucht soms een beetje op
wanneer wil je testen

Ik heb maandag ook mijn NOD..
Veel last van vermoeidheid en tintelende borsten.
Ik test maandag gelijk, kan niet wachten.

Succes..........

Hier komende dinsdag een NOD. Voel niets, maar dat is niet altijd het geval... Geen pijl op te trekken dus...

Succes!

geen idee wanneer we gaan testen denk volgende week zaterdag ofzo....

wil ook niet te vroeg gaan testen..

Hier nog één met maandag haar NOD en ik kan me zo goed voorstellen dat je het spannend vindt.
Bij mij ging het drie weken goed tot ik gisteren ineens de zenuwen kreeg. Probeer mezelf vast een beetje voor te bereiden op een teleurstelling, omdat alle ongesteldheidssymptomen aanwezig zijn: enorme borsten, onrustige huid, lichte kramp...

Succes deze laatste zenuwslopende dagen. Ik hoop snel een positief berichtje van je te lezen.

Groetjes,
Melian

bij ook pas sinds een paar dagen die zenuwen gaat de eerste 3 weken prima maar dan komt die dag dichterbij......

ik ga er ook maar vanuit dat het niet zo is maar ja soms schiet dan toch door mijn hoofd zou t dan toch??!!!

we wachten maar gewoon weer af!en wil echt pas eind volgende week testen maar of ik dat ga halen hahaha...

jij ook succes en hoop ook van jouw een positief berichtje te lezen volgende week!!!

groetjes petra

Terug
Bovenaan