Spannend!

Het komt steeds dichterbij.. Morgen ga ik voor de eerste keer naar de vk en volgende week donderdag heb ik de eerste echo! Ik begreep dat de vk wel al probeert of ze het hartje kan horen maar dat dit vaak nog niet lukt. Zou toch wel leuk zijn als het al zou lukken dan weet ik alvast dat er leven in zit. Wanneer hebben jullie het hartje voor het eerst gehoord? Met de eerste echo of al eerder via doptone? Ik ben nu trouwens 9 weken (denk ik).

Heel spannend he.... wel leuk hoor dan leeft het nog meer.... Hoop dat je het hartje kunt horen morgen.... ik heb eht hartje nog niet gehoord maar de beeb wel 2 x gezien... ik mag straks om 3 uur weer :)

ik dacht ook dat ze hartje zou luisteren maar dat deed de vk nog niet omdat 9,5 week een beetje vroeg is hiervoor.... :( ik balen!
2 maart hebben wij de 1e echo... vind het lang duren nu! en wordt er onzeker van... maar ja dat hoort er ook bij! Zal blij zijn om te zien dat alles goed gaat! dan wordt het nog meer genieten!

Ja het wachten duurt lang he? Ik denk ook dat ik pas echt kan genieten als ik het met eigen ogen heb gezien. Maar over een week weten we al meer.

Bij mijn schoonzus heeft dezelfde vk het ook geprobeerd met 9 weken dus ik hoop dat ze het bij mij ook probeert..

Heel veel plezier, zo'n eerste keer is toch spannend. Bij mij hebben ze het hartje nog niet horen kloppen, wel gezien op de echo, zo speciaal.

Maandag weer een echo en 7 maart weer naar de VK en dan wel naar het hartje luisteren

Spannend, leuk hoor! Bij mij probeerde de VK nog niet te luisteren, dat gebeurde pas bij mijn eerste echo. Maar zo leuk om te horen! Woensdag mag ik weer naar de VK en dan gaat ze wel luisteren denk ik :)

Terug
Bovenaan