Hey hallo meiden,
Ik heb inmiddels mijn eerste VK bezoek er op zitten, die liep dusdanig uit, dat ze me nog geen eens bloed geprikt hebben....maar het belangrijkste; het hartje klopt!!!!!!!!!!!!!
over 3 weken moet k alweer terug komen voor de volgende echo; omdat ik een onregelmatige cyclus had willen ze er 1 extra maken; ik vind het niet erg
Voor nu klopt de termijn exact met wat k zelf berekend had etc dus dat was wel stoer
Beetje problematisch omdat ik in het verleden een longembolie heb gehad, ze hebben mij bij de nu jongste daarom door gestuurd naar de gyn, ik mocht niet bij de VK onder controle blijven, maar omdat k ivm de longembolie toen geen xtra medicatie heb gekregen in mn zwangerschap en/of kraambed zegt de VK dat k eigenlijk wel mag blijven omdat er dan geen meerwaarde is van het bij de gyn lopen....het is alleen dus nog niet zeker of dat ook gaat lukken, ze moest dat nog over leggen, ik hoop van wel; want bij de gyn lopen, betekend per definitie een zh bevalling, en de bevalling van mn nu jongste was echt een DRAMA, (arts daar geloofde bv niet dat k pers wee-en had) en zo nog een aantal van die dingen waar door dus de verloskamers niet eens gehaald heb maar gewoon op de afdeling ben bevallen, terwijl k van de oudste 2 thuis ben bevallen en dat GEWELDIG vond.
Dus daar is het nog even op duimen ;-)
Verder werd ik goed gekeurd, alleen, zoals ik zelf al verwachtte een beetje boel lage bloed druk; 89/58, daar komt dus ook dat flauw vallen vandaan en zo, niets aan te doen; uit zingen, nou vind ik dat zelf niet zo erg; ik ben alleen doods bang stel dat k alleen thuis ben met de kids enn ik val flauw....nu is da gelukkig nog niet gebeurd (klopt even af) maar toch....
Ach ja, op naar over 3 weken, de volgende echo ;-)