Spannend

A

Anoniem

Guest
Zoals vele zit ook beetje te wachten of ik het nou wel of niet word. Ik weet ff ook niet welke cyclus ik nou moet aan houden dee 24 dagen of de 28 dagen. Tot nu toe is er nog niks gekomen en ben ik al op de 26 dagen en nog geen teken van de rode duivels:) alleen maar witte afscheidibg( soryy voor dr details). Vind het allemaal weer even spannend als 2 maanden geleden waar helaas ik een miskraam heb gehad zit nu in ronde 8 en vind het een mooi getal om het door te laten zetten haha... Nou ff afwachtrn dan maar voor mij. Als ik maandag nog geen rode duivels ziet

Sorry moest ff me ei kwijt haha..

Liefs priscilla

spannend meid.
Ik zou dan gewoon de 28 dagen aanhouden dan weet je het zeker.

Ja daar gaat ik al beetje van uit.. Tot nu toe geen rode duivels, en alleen maar witte afscheiding... Zou dat gied teken wezen dat er blijvende witte afscheiding is? Of is dar vrij normaal?

Hey..
Ik heb ook meestal witte afscheiding als ik bijna ongi moet worden.. is wel beetje jammer dat ik t zeg voor jou,,want iemand met een kinderwens wil alleen maar positief antwoord.
Ik ben al 4 jaar bezig..en heb elke keer witte afscheiding paar dagen voor me ongi.
Kan natuurlijk ook zijn dat het "een" van de zwangerschapsymptomen zijn..elke vrouw is anders.

Groetjes..

Terug
Bovenaan