Spannend

Vinden jullie het ook spannend? wanneer hoe en daarna .....

begin er nu wel erg mee bezig te zijn geloof ik hahaha
heb er ook wat meer tijd voor en het komt natuurlijk dichterbij

Ja ik heb datzelfde gevoel, het komt nu wel dichtbij, ik heb zin om straks onze zoon in de armen te houden! Alleen die bevalling he, haha zal vast wel goedkomen maar alles is zo onzeker... wanneer en waar en hoe...

Ja idd, begint nu echt dichtbij te komen.
Mijn zwager was in de veronderstelling dat ie met 38w zou komen, dus over 3 weken. Dat is wel erg snel, maar ook weer mogelijk.

Het klinkt allemaal zo onwerkelijk en toch ook zo ver weg, omdat je niet weet wat je kan verwachten.

echt wel. ik kan niet wachten hoor haha..
Maar ik mag officieel pas met 4 weken bevallen ben vandaag 33 weken dus moet nog wel ff... ik kan niet wachten..zit gewoon weg te zwijmelen hier haha.

liefs nice

Herkenbaar en ik ben 'pas' 31 weken!
Gisteren sloeg opeens de stress toe: hoe ademen/puffen/persen..arghhhh. Ik weet niet meer hoe het moet dus dat moet ik opzoeken. Ook vast lijstje gemaakt voor ziekenhuis tas en zojuist een een nachthemd gekocht. Draag ik nooit, maar is nu volgens mij wel handig voor tijdens het bevallen. Loop al vanaf het begin in het ziekenhuis met een hoge bloeddruk en hoor nu van veel mensen dat je dan waarschijnlijk ingeleid wordt en dat er niet gewacht wordt tot 40 weken. Ben eigenlijk wel benieuwd of dat idd zo is...
Heb er best wel zin in dat hele bevallen...dan hebben we het maar gehad en een kindje!

Ik vind het spannender dan spannend!!!!! :))) ik kan gewoon niet wachtennnn tot alle ellende voorbij is en ik mijn prinsesje mag zien en vasthouden!!!!! Hoe het strax zal gaan met het puffen etc moet ik maar afwachten, heb geen cursus oid gehad, wel wat over gelezen op t internet. Hoor van velen dat het toch wel automatisch zal gebeuren allemaal...

Ik ben trouwens ook zo benieuwd hoe hij eruit ziet!!
Heb nog nooit een kleine baby vastgehouden. Ben zo benieuwd!! *Kriebel de biebel* ik ben nu al verliefd

Bibi, hoe kan dat nu dat je nog nooit een baby hebt vastgehouden? Zijn er geen baby's in je omgeving. Dan lijkt me het inderdaad SUPERspannend :) Je moederinstinct neemt het vast over, komt goed.

In begin ook benieuwd te worden hoe hij er uit ziet, mag er nog niet te veel aan denken van mezelf.. nog 8 weken te gaan.

Terug
Bovenaan