Spannend!!!!

Ik moet het even kwijt nu 9weken zwanger en morgen mogen we eindelijk naar de vk!!! Voor het eerst zo spannend allemaal! Wie heeft z'n eerste afspraak al gehad en wat kan ik verwachten?

Wij zijn gisteren geweest voor onze eerste afspraak! We hebben een hoop info gehad en folders mee gekregen. Er is bij ons een afspraak gemaakt voor de echo over 2 weken.
Daarna zijn we bij vk zelf geweest, eerst zaten we bij de assistente. De vk heeft gevraagd naar onze en families gezondheid. En heeft geprobeerd mijn baarmoeder te voelen en het hartje te horen. Dat lukte helaas nog niet :( dus wij moeten nog 2 weken wachten voordat we alles weten... Echter zijn er ook een hoop die bij de eerste afspraak al een echo krijgen.
Succes in ieder geval en veel plezier!

Dat is zeker spannend! Ik was ook bijna 9 weken bij de eerste afspraak. Idd gaan ze van alles vragen. ik heb wel begrepen dat het per vk er anders aan toe gaat, maar ik kreeg meteen een echo. Uitwendig, daar was ik wel blij om en we zagen het hartje kloppen :) ze hebben niet geluisterd. Kans was groot dat ze nog niets zouden horen en ze willen dat apparaat niet teveel gebruiken, dus dat horen we de volgende keer. En ze hebben bloed afgenomen, ijzer gemeten, bloeddruk gemeten. Kreeg ook nog wat info over de combinatietest en kreeg nog een leuk koffertje mee met vooral veel reclame, maar ook nog wat leuke dingetjes erin. Dat was het bij mij. Veel succes en plezier morgen!

Hihihi, ik ga ook vandaag!!!!!
Vanmiddag pas om 5 uur.
en jij?

Ik vind het ook superspannend.... Ik wil zooooooo graag een hartje horen..
Succes en laat even weten hoe het was.
Have fun!

hoi hoi

ik word voor de 2e keer zwanger, en net als de vorige keer direct echo en dit keer gelukkig ook inwendige echo mogelijk.
dus bij 7 weken hartje gehoord, bij 9 weken weer en volgende week is de 12 wekenecho en termijnbepaling

ik ben blij met de inwendige echo, voor wie het niet kent, het lijtk totaal niet op een eendebek, gewoon een smalle staaf en voelt niet raar. nou ja wel raar dat zij wat inbrengt ipv je man natuurlijk

omdat bij mij de baarmoeder diep ligt, bij mijn ruggewervels ongeveer heb ik niets aan een buikecho

ik wou het hier even kwijt zodat de nieuwe mamatobe's hier niet bang voor zijn!

heel veel succes allemaal, nieuw of niet het is voor onsw allemaal spannend

groetjes

Het was alleen een intake gesprek. We hebben super veel info gehad en dinsdag om 11:45uur hebben we de termijnecho al! Hopelijk zit alles goed want als je hoort vd verloskundige dat er soms kans is dat er geen vruchtje is of geen hartje klopt schrik je toch wel ineens. Ik hoop op goed nieuws gelukkig hoef ik niet nog weken inspanning te zitten! Wil de kleine zien dan gaat het idee dat er een baby komt echt leven! Ondanks dat alles niet gepland is, wil ik het nu zo graag! Laat het maar snel dinsdag worden. Heb ondertussen ook bloedgeprikt en over paar weekjes weer terug naar de vk.

Terug
Bovenaan