Spannend

Vanmiddag weer naar de gyn zie er tegenop ben bang dat hy me weer zo naar huis stuurt maar aan de andere kant zou k,denk ik nu wel uit m,n slof schieten duimen jullie voor me dat k,nu toch wordt ingeleid? Bn aan t,eind van m,n latyn heb nu wel iets beter geslapen als gister maar k,ga t,echt niet meer trekken

Hi,

Ik duim voor je! Ik moet dadelijk ook weer heen, maar ben pas 38 w dus van inleiden zal wel geen sprake zijn...
Ga wel vragen om iets voor de nacht, ben zo kapot!! Dat vind ik lastiger nog dan de pijn.

Succes!!

Dank je jy ook suc6 ik moet 5 v half 4 ja niet slapen vergt zoveel energie by myn is de kleine soms zo druk s,n8s dat ik er misselyk v wordt en loop te spugen en is m,n zoon vol energie we houden elkaar wel op de hoogte

Hier gaan we de komende week gewoon op dezelfde voet verder... Bloeddruk was goed, echo was prima, kleine ligt ver ingedaald en de rest... Tja vervelend, maar niks aan te doen.. Slaapmed deed hij niet aan moest overdag maar rust pakken zodra t kan. Grrrr snap het wel hoor, maar t was leuker als hij zei ' meid wat naar voor je! Ik zal je een handje helpen...' ;-)

Jasper is een middagje naar opa en oma onverwachts, dus ik ga maar lekker even op bed liggen en proberen te genieten van dit soort kleine luxe meevallertjes. Hoop ff wat uurtjes in te halen qua slaap.

Succes dadelijk!!

Nou ik wordt pas volgende week ingeleid dus als t,niet op gang komt duurt t,nog een week heb nu wat voor t,slapen gaan k,lig nu al in bed dan neem k,het straks wel ben by m,n schoonouders geweest ben t,nu extra moe morgen extra rustig dagje doen t,voordeel is dat m,n zoon vanmorgen vroeg wakker was en ook mee naar oma is geweest en vanmiddag naar peuterschool dus ga proberen of hy morgenmiddag slapen wil en t,weekend is m,n man thuis en dan is t,eind hopenlyk gauw inzicht

Terug
Bovenaan