spannend!!!!

Hey hey

Nog 3,5 week te gaan zooo spannend maar zeker zin in
Woor dan ingeleid vindt het ook beetje eng
Ben nu 33,2weken kleine is nog niet gedraait ligt in onvolkomen stuitligging.
Gaan ze bij 35 weken draaie als ze zelf niet draait hoop het wel hoor.
Heb wel veel last van harde buiken
Iemand nog andere tips voor draaie ik laat me zaterdag ook masseren misschien helpt dat.
Aftellen is echt begonnen

Liefs
 
he meis, nou spannend hoor, maar de vraag is waarom wordt je met 37 weken ingeleid is dat wegens medische zaken? nou hopenlijk gaat alles goed, en lijkt me wel wel spannend als je weet wanneer je uk in je armen krijgt,

Ik ben morgen 39 weken en me lichaam is lekker bezig pff wil maar niet door zetten, morgen op controle dus ben benieuwd .

liefs en s6
 
hey mama van sharon

ja ik sukkel al vanaf 20 weken heb een parasiet in me lichaam die er uit moet
ik ben dood op me lichaam die niet echt mee werkt
veel bloedingen gehad en buikpijn
dus minder leuke zwangerschap
zo bij jou ook kei spannens wel rot dat het niet door zet bij mij rommelt het ook her en der wel


heeel veel succes dat het snel door zet

liefs
 
hoi wat leuk aftellen mag beginnen voor jou zo te zien :)) acapunctuur kan helpen heb ik gehoord maar of het garantie geeft weet ik niet, maar is het proberen altijd waard :))

succes :))
 
hoi Wat leuk om te beginnen met aftellen ik ben nu nog maar 10 weken op weg maar vind het allemaal heel spannend en ook een beetje eng. Ik weet nog van mijn zus dat zij een lange ketting om had de laatste weken met een belletje eraan. Het belletje kan ervoor zorgen als het laag genoeg hangt dat je kindje draait. Gebeurt niet altijd maar wel het proberen waard.

Liefs en succes de komende tijd nog
 
Hey jootje30

Ik heb zo ketting ook maar ik woor kei misselijk als ik hem om heb helaas want hij is zo mooi
Denk gewoon dat ze der doen draaie
10 weken daa spannend maar zeker van genieten

Liefs
 
Terug
Bovenaan