spannend!!!!!

ow jeej!!!! nog maar 12 dagen en dan heb ik mijn eerste echo!!!! ik heb hem op 8 november gepland, want dan ben ik ook jarig en wil het die dag ook aan mijn ouders en schoonouders gaan vertellen!!! ik weet niet hoe ze gaan reageren...., maar ergens denk ik niet dat ze gaan opstaan en juichen.... :S
dit komt omdat ik financiele problemen op mn werk gehad heb....deze zijn als het goed is helemaal opgelost! maar toch.
ik, en mijn vriend ook, zijn helemaal in de wolken en ik hoop niet dat zij ons daar vandaan trekken!!!
als het goed is ben ik morgen 10 weken.... ik hoop zo dat alles goed gaat!!!! dit is mijn eerste zwangerschap en heb dus erg veel vragen over van alles en nog wat! ook als ik maar een beetje pijn in mn onderbuik heb, maak ik me al zorgen...:S hebben jullie dat ook? of 'stel' ik me aan? ik ben als het goed is 25 mei uitgerekend!

ow nou ik hoop dat je ouders + schoon ouders leuk reageren mijn ouders reageerde super mijn schoon ouders ( moeder ) zwaar klote . maar als de problemen zijn opgelost zou ik zeggen zitten blijven op die wolk !!!

veel plezier op de echo het is echt heel bijzonder !!!

ow ja die pijntjes en de schrik daar bij is volgens mij heel normaal ik belde elke keer mijn moeder :)

die pijntjes horen er ook bij voor mij is het me 3de maar vindt alles net zo eng als bij de eerste hoor misschien ook omdat ik nu weet dat dit de allerlaatste keer zal zijn dat ik dit allemaal mee ga maken zwanger zijn bevallen een baby en peuter en zo verder

Ik hoop echt voor jullie dat je ouders leuk reageren. Het is zo fijn om zoiets moois te kunnen delen met de mensen die dicht bij je staan. Maar mocht et nu een beetje anders lopen, blijf dan zelf wel genieten. Je eerste zwangerschap is zo bijzonder. Dat kun je nooit meer over doen. Tuurlijk snap ik de zorgen van je ouders wel qua financieel plaatje. Een baby kost het eerste jaar een paar duizend euro als je alles nieuw wilt hebben maar er bestaat ook nog zoiets als "marktplaats"
Ik wens je een hele fijne zwangerschap!

ik hoop echt dat ze leuk gaan reageren , maar doen ze dat niet trek het je niet aan want het zit er en daar moet je van genieten .
en net als wat pc74 zegt op marktplaats zijn zat dingen voor weinig te krijgen hebben wij nu ook gedaan ,want mijn eerste zwangerschap was een tweeling en hebben toen alle spullen verkocht want hadden zo iets van de volgende zwangerschap hoeft geen tweeling te zijn en idd het is er maar 1 en hebben nu alles van internet vandaan gehaald en super leuk en ik heb echt alles voor nog geen 300 euro nou dat is toch leuk .
succes en geniet er van op je verjaardag .
liefs

zulke lieve berichtjes van jullie allemaal!!! Thanks for alle steun! Als het goed is heeft mijn zwager nog een hele hoop spullen van zijn zoontje, dus evt kunnen we daar het een en ander van overnemen....
Emerenia: bij hoeveel weken heb je het aan je ouders verteld? En hoever ben je nu?
Sylviemaas: dus de 'kwaaltjes' blijven zwangerschap na zwangerschap? Hoezo laatste keer?
Pc74: ik en mijn vriend blijven er zeker van genieten... Het is iets wat ik al heel lang wil! En mn vriend ook... En inderdaad een kind kost heel veel geld, maar een vriendin van me zei: ach het eerste jaar krijg je ook heel veel ;)
evelientwin: wat gaaf dat je een tweeling hebt gekregen! Zijn ze 1 of 2 eiig? Lijkt me ook wel leuk, maar ook wel zwaar... Vooral als ze heel veel op elkaar lijken ;) hihi
verder iedereen thanks thanks!

Terug
Bovenaan