Spannend

Vanmiddag weer met alina naar t,buro dan krygt ze d,r 1e prikjer vindt t,best spannend ze slaapt nu al voor de 2e n8 de hele klok rond gisteravond heeft ze rond 9u de laatste fles op en die hadt ze niet helemaal leeg gemaakt en ze slaapt nu nog k,ben benieuwd hoelang ze t,volhoud zoonlief slaapt ook nog dus ik lig er ook nog even in t,is kw o 8 echt luxe

Zeker spanend. Jochem heeft ze morgen, ik hou mijn hart vast. Het is nog al en temperamentvol mannetje. Ik geloof dat je ook niet 24uur mag inbakaren. Dus ik ben bang dat ik dan een acht dienstje heb. :)

Lekker hoor dat ze een klokje rond slaapt. Ik was er vannacht twee keer uit. Nu voor het eerste niet meneer uit bed gehaald maar met een speentje en over zijn neusje aaien tot hij weer in slaap is gesust en dus naast hem gezeten. Het zielige is ondanks het inbakeren dat hij elke keer wakker schrikt door dat hij droomt dat hij valt. Ik heb het idee dat hij daarom vecht tegen de slaap.

Veel succes met Alina bij het consulatieburo.

Zeker spanend. Jochem heeft ze morgen, ik hou mijn hart vast. Het is nog al en temperamentvol mannetje. Ik geloof dat je ook niet 24uur mag inbakaren. Dus ik ben bang dat ik dan een acht dienstje heb. :)

Lekker hoor dat ze een klokje rond slaapt. Ik was er vannacht twee keer uit. Nu voor het eerste niet meneer uit bed gehaald maar met een speentje en over zijn neusje aaien tot hij weer in slaap gesust en dus naast hem gezeten. Het zielige is ondanks het inbakeren dat hij elke keer wakker schrikt door dat hij droomt dat hij valt. Ik heb het idee dat hij daarom vecht tegen de slaap.

Veel succes met Alina bij het consulatieburo.

ja ze werd pas om 10u wakker dat vanaf gisteravond half 10 nu hadt ze 2 keer de fles vlak achter elkaar maar dat vindt ik niet erg ik ben benieuwd of ze de prikken geven omdat ze verkouden is maar we zien wel ik heb druppels van vsm en ik geef haar voor we gaan een paramolletje m,n zoon heb ik by m,n schoonouders dan ziet hy dat niet want hy moet binnenkort ook z,prik dus dacht dat dat geen succes zou zyn hy sliep vanmorgen ook lekker uit dus lekker tot half 9 op bed gelegen was erg lekker

lekker he dat ze door slaapt.
Bij ons slaapt ze ook weer door heerlijk is dat. Alleen het slapen van 18-21 uur gaat niet zo de ene keer wil ze wel naar bed en de andere keer niet. dan gilt ze alles bij elkaar.

Hoe was het op het buro alles goed gegaan???

Eline heeft ook vandaag haar 1e prikjes gehad. Ook verkouden, maar als ze geen koorts hebben geven ze gewoon de prikjes. Ben benieuwd wat het vannacht gaat worden. Normaal slaapt ze door, maar ben bang dat we dat vannacht niet gaan redden. Ook omdat ze super verkouden is. Nu spray ik wel met physiomer baby en smeer ik haar bortsje in met luuf baby, zodat ze toch een beetje lucht krijgt. Tip Houdt ze bij je op de kamer vanancht. Dat adviseerde ze bij mij. Nu ligt Eline toch snachts nog bij ons op de kamer, ben bang dat ik ze anders niet hoor.

Nou k,ben ook erg benieuwd ik heb ook gespraid druppeltjes v t,hoesten en v de prikjer heb d,r ook zetpilletje gegeven heb d,r wel gewoon op d,r eigen kamertje staan k,ben meestal gewoon wakker als ze geluidje maakt dus hoop t,nu ook

Terug
Bovenaan