Spannend!

Wat zijn de laatste weken voorbij gevlogen! Overmorgen ben ik 25 week...... en dat betekend dat het levensvatbaar is vanaf woensdag.
In het begin heb ik me zo druk gemaakt om alles dat ik me dit bijna niet voor kan stellen. Het voelt nog heel onwerkelijk. Toch geniet ik de laatste weken echt van het getrappel in mijn buik. Wat een drukte!

Op naar de magische grens allemaal!

Ghi, ik ben morgen 25weken. En idd heerlijk dat getrappel. Vind het helemaal niet vervelend en als ik haar even niet heb gevoeld maak ik haar ff "wakker"
Mijn vriend heeft haar vorige week gevoeld en hij vond het helemaal top. Vandaag zag ik het aan de buitenkant van mijn buik.

Ik moet wel zeggen dat de weken van 12 tot 20 voor mijn gevoel sneller gingen en dat het nu wat langzamer gaat.
En ik heb tot 20weken nergens last van gehad en vanaf toen kwamen de kwalen en ik voel me ook echt zwanger en af en toe een kneus en een zeur.. Maar ach, daar ben je zwanger voor toch, haha...

Geniet lekker verder dames!
Gr

(Oeps, beetje lang verhaal geworden)

Ja dat gevoel hebbem wij ook! Ik ben as zatersag 25wkn... Ik leef al echt naar mn verlof toe! Voel me rug en spieren steeds sneller. Werk nu nog 5uur p. Dag...

Lekker genieten ! Xxx kim

Ik begin nu ook de kleine te voelen. Heerlijk alleen jammer dat het tegen mijn blaas is. De kleine ligt nog steeds in een stuit en placenta aan de voorkant. Maar ondanks dat geniet ik met volle teugen van de kleine schopjes die ik voel. De 25 weken duurt bij mij nog ff 3 weken ben net 22 weken. Dus blijf genieten allemaal.

Groetjes Jojanneke

Ik geniet ook echt van alle gezelligheid in mijn buik. Onze jongen trapt redelijk veel en mijn vriend kan het ook al goed voelen. Vorige week lagen we lekker lepeltje-lepeltje in bed, begon hij opeens in de rug van mijn vriend te trappen. haha.

Terug
Bovenaan