Spannend!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ik zit erg in spanning of ik misschien alweer zwanger ben..
Heb 25jan miskraam gehad en 5feb dus afgelopen zondag heel veel draderig slijm verloren en veel buikkrampen gehad.. dit was in dec dat ik zwanger raakte precies zo! Mijn gevoel zegt dat ik rond afgelopen zondag alweer een eisprong heb gehad.. Op de echo van 7feb waren nml ook rijpende eitjes te zien.. en de VK zei lachend dat het mogelijk was als we eraan gewerkt hadden.
We hebben dat bewuste weekend heerlijk van elkaar genoten.. Kon het geen klussen noemen omdat we geen idee hadden dat ik die zondag alweer slijm zou verliezen en er eitjes klaar lagen.. nog ruim een week wachten en dan kan ik weer testen!

Vind het zoo spannend! Na mijn miskraam is mijn gevoel nog sterker geworden dat ik(wij) dit echt heel graag wil!

Liefs

T zou toch heeeel fijn zijn en het verdriet van de miskraam dragelijker maken. Ik duim ook voor je!
Wenser

Spannend! grote kans dat het gelukt is....... Ga heel hard voor je duimen!

hey Renate!
Oooo dat zou toch geweldig zijn! Meteen na je mk weer zwanger zijn.....het gebeurt echt bij vrouwen hoor! Als je je zo hetzelfde voelt als vorige keer kan het natuurlijk heel goed zo zijn!

Maar lieverd, hou er wel rekening mee dat het ook niet zo kan zijn. Dan valt het straks niet zo rauw op je dak. Een beetje dag dromen zou ik zeker ook doen, maar val niet in slaap-:)

Ik hoop voor jou dat aankomende week heel snel voorbij zal gaan en dat je dan een positest in handen hebt!!

Lieve groetjes!
Oh en je weet het he, lang werk van gemaakt komen de mooiste kindjes van-:)

Hoi renate,

Ik was even aan het rondneuzen en nu las ik net je berichtje hier.
Je schreef op het forum al dat ze rijpe eitjes hadden gezien.

Ik duim voor je dat het weer gelukt is het is je begint.

Ik ben bij mijn eerste miskraam ook meteen weer aangeteld dus het kan allemaal.

Houd je ons op de hoogte??

Succes

Terug
Bovenaan