Spannend

TWD

New member
Gister mijn vriend zover gekregen om toch niet te wachten tot de 20 wk echo.
Hij vond in eerste instantie niet nodig om nu al extra echo te doen... Maar hij wist ook nog niet wat hij me voor mijn verjaardag moest geven en dat is over 2 en half week.
Natuurlijk wist ik wel wat, een 2D echo met geslachtsbepaling. Na veel over gepraat te hebben is hij overstag gegaan.
Gisteravond gelijk mail gestuurd naar de praktijk waar dat kan, moet ervoor naar Groningen.
Dus nu wachten tot Ze bellen voor een afspraak.
Ben zo benieuwd wat het is. En wil het zoveel mogelijk zien. Is toch prachtig dat dat tegenwoordig kan. Nu dus even afwachten, ze zullen morgen wel bellen.
En vanmiddag ook nog eens leuk huisje gezien, hoeft in principe niets aan te gebeuren. Dus daar gast min. Vriend ook achteraan. Ff kijken hoe dat afloopt, hypotheek krijgen is al niet zo makkelijk meer maar voor een zzp'er helemaal niet.
We zijn er in ieder geval wel overuit dat we in dit huis niet onze kind(eren) willen groot brengen.
Het huis is klein wel 3 slaapkamers maar de woonkamer is nog kleiner dan mijn kamer toen ik op kamers woonde. Wel grote tuin maar goed. Heb ook nog 2 honden en 2 katten dus moet wel ruimte in huis hebben.

Nou ja heel spannend allemaal dus en veel afwachten hoop dat alles door kan gaan en dat ik snel bericht heb van de echopraktijk.

Liefs
 
Lieve cloewja,

Wat een spannende ontwikkelingen allemaal!
Hoop dat je gauw wat hoort van die echo praktijk....Laat je het ff weten?
Wij willen ook heel graag na de 16de week een 2D echo met geslachtsbepaling doen....gelukkig mijn man ook en die praktijk zit bij ons notabene in de straat....
Succes ook met eventueel een nieuw huis, helemaal leuk!

Liefs Lynn.
 
Oh meis, wat spannend allemaal zeg!
Weet je intussen al wanneer je voor de geslachtsbepaling mag komen?

En dan ook nog verhuisplannen!
Ik hoop dat je wat leuks en geschikts kan vinden meis!

Liefs!
 
Terug
Bovenaan