Spannend!!

Hoi mama's,

spannend hè allemaal! Morgen ben ik 37 weken, o heerlijk, daar verheug ik mij al mijn hele zwangerschap op! Dan val je tenminste niet meer in van allerlei protocollen.
Nou moesten we met Willems bevalling (39 w 4d) ook naar het ziekenhuis, maar goed, dat geeft ook niet op het moment dat dat het beste is. Maar als je de 37 weken hebt gehaald is het allemaal net wat rustiger voor je gevoel. Als je vliezen breken of je krijgt weeën, hoef je niet direct te bellen en zo.

Ik ben zo ontzettend benieuwd wat het wordt!!! We hebben al een dochter en een zoontje, maar toch, het is toch best wel bepalend voor je gezin of er een meisje of een jongetje bij komt, Laura en mijn man denken dat het een meisje wordt, ik denk een jongetje (en Willem heeft geen idee en snapt er nog niks van!).

Ben heel erg benieuwd naar jullie 'laatste-loodjes-ervaringen/belevingen' en natuurlijk jullie uiteindelijke bevallingsverhalen!!

Voor iedereen alvast heel veel succes en een hele mooie kraamweek toegewenst!

Spannend!! Jeetje, 37 weken.... Wat gaat dat snel! Leuk dat jullie het niet willen weten, wordt een verrassing :))

Hier wordt het echt zwaar. Inmiddels 34 weken, 25kg aangekomen (puur buik en vocht in de voeten!!) en behoorlijk last van m'n bekken. Probeer in beweging te blijven, maar dat is echt niet makkelijk meer! Volgende week weer een echo, ben benieuwd :) Voorgaande echo's groeiden de kleintjes als gemiddelde eenlingen. Ze zijn trouwens nog steeds ontzettend druk!!

Jij ook veel succes en een mooie fijne kraamweek. Ik hoor graag wat het geworden is!!!!

Liefs

ja het wordt inderdaad spannend.

Wij weten dat we na twee jongetjes een meisje gaan krijgen, dus we hopen daarmee de balans mooier te krijgen in ons gezin. Gaat nu ook goed, maar meisjes zorgen toch voor iets meer rust in huis denk ik.

Gisteren heb ik mijn buik samen met een vriendin gegipst, zo onwijs leuk om te doen en te zien hoe het is geworden.
Vanmorgen kwam mijn zoontje van bijna 4 beneden en die riep me toe "mama je buik ligt nog op de verwarming" zo schattig was dat.

Wij moeten sowieso naar het ziekenhuis om te bevallen aangezien mijn eerste is geboren via een keizersnede. Ben nu ook wel benieuwd wat voor een bevalling ik ga krijgen.

Succes met de laatste lootjes.

Liefs,
Bianca

Terug
Bovenaan