Spannend!!

Hallo allemaal,

Ik ben er weer.
Ondertussen heb ik het idee dat ik al iets begin te groeien!
Heel apart om te zien hihi..
Carnaval was raar om die is van een nuchtere kant te zien maar er niet minder leuk om!

Heb veel steun van me vrienden en familie.

Nu afwachten tot 19 februari!
Dan krijg ik weer een echo..
Ik kan niet wachten!

Liefs

Ik heb carnaval dit jaar geskipt. Was vooral te moe en niet zo zin om me in het feestgedruis te storten. Hoe voel je je verder? Is 19 februari je termijnecho? Spannend, maar iets om naar uit te kijken!

Ook al een klein buikje?
Leuk is dat he.

Carnaval in nuchtere toestand lijkt me raar. Ik kom van boven de rivieren en alles wat je ziet over carnaval is vooral veel dronken mensen die feest vieren. (Misschien beetje vertekend beeld:) )

Maakt het toch wat echter he, een buikje. Ik krijg mijn jas al niet meer dicht, mensen denken vaak dat ik al veel verder ben dan ik werkelijk ben.

Ik ben (net als vorig jaar) alleen even met wat vrienden naar de kindercarnaval geweest. Vorig jaar was ik met carnaval zwanger van de eerste en nu dus van de tweede. Dus op stap gaan leek me geen goed idee. Normaal vieren we het in Eindhoven, maar daar is het zo ontzettend druk met carnaval, dat ik daar echt geen zin in had.
Had sowieso geen zin om tussen de dronken mensen te staan. Dus dan is kindercarnaval ideaal :) Wel lekker verkleden en gezelligheid, geen gedoe. Er zijn natuurlijk wel mensen die ook tijdens zo'n middag wat te veel drinken, maar die gedragen zich meestal nog wel netjes met al die kinderen erbij.

Niet dat iedereen lastig wordt met carnaval hoor haha, ik wil niet zeggen dat heel Eindhoven vervelend dronken wordt. Maar doordat wij en veel van onze vrienden tattoos hebben (en de mannen er redelijk "ruig" uit zien), denken dronken mensen die graag willen vechten dat wij (of in ieder geval onze mannen) daar ook wel voor in zijn. Wat dus niet zo is. En daar heb ik gewoon geen zin in. Daarom ga ik buiten carnaval eigenlijk ook nooit op stap.

Terug
Bovenaan