Spannend!

Hoi Meiden,

Ook hier positief getest! Volgens mij rond 22 januari uitgeteld. Heb 2 zoontjes van 4 en 2 jaar. Riep al meteen na de bevalling van mijn jongste dat ik graag een derde wilde, maar door erge bekkenklachten lang gewacht. Moet zeggen dat ik het nu toch ook wel ontzettend spannend vind!! Hoe gaan we het allemaal regelen enzo......

Moet de verloskundige nog bellen, zal ik maandag maar eens doen :)

Hopelijk kunnen we hier veel delen met z'n allen. Heb van mijn andere zoontjes een leuke club meiden over gehouden.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat grappig dat jij ook je derde verwacht en al 2 zoontjes hebt.

Mijn zoons zijn 6 en 3, dus al wel wat ouder. Door omstandigheden die ik later nog wel eens zal toelichten, zit er bij ons vrij lang tussen de 2e en de 3e.

Geniet van deze zwangerschap!

Gefeliciteerd!!
Spannende tijd weer!

Ik hoop ook op een leuke club. Met sommige mensen van de andere club heb ik ook nog steeds contact. Had er toen best veel aan...

Hier ook een clubje over gehouden van april 2011 (dochter kwam wel wat eerder in feb al)
We hebben een clubje van 7 mama's en al aantal keer afgesproken. We hebben een geheime fb pagina ;)

Wie weer hier ook weer leuke gezellige mama's om te kletsen! (al heb ik het nu wat drukker dan bij ons 1e kindje)

mama08128980 is nu veranderd naar skippy1982, mijn echte naam is Judith maar weet niet wie hier allemaal meelezen, dus we doen het maar zo.

Ik heb ook een clubje aprilmama's 2011, ook op fb maar vooral actief op whats-app! Morgen komen we toevallig weer eens bij elkaar, leuk om onze kids bij elkaar te zien.

Terug
Bovenaan