spannend!!!

Hoi,
Ik vind het nu toch wel spannend worden. As dinsdag hebben we de eerste echo.
Ik hoop zo dat het goed zit. Afgelopen weekend voelde ik me echt zwanger. Voelde me niet lekker, helemaal geen eetlust en heel vermoeid.voor mij echte symptonen.

Nu voel ik me minder zwanger. Ik ben nog wel moe, maar niet het idee dat ik overal in slaap kan vallen.
Mijn buik groeit wel enorm. Ik heb al moeite met mijn gewone broeken en heb ook al zwangerschapsbroeken van zolder gepakt.
Mijn borsten groeien ook goed en doen ook pijn.

Misschien zorgen om niets, maar ik vind het toch wel heel fijn als ik dinsdag weer een mooi hartje zie kloppen.

Gr ilse
 
Hoi!
Jij hebt waarschijnlijk ook voor het eerst zoiets van was het weekend maar vast voorbij, dan hebben we eerder de echo? Ik wel in ieder geval, maandag de echo, en ik kan echt niet wachten!
Het is voor ons de eerste, en begin nu een beetje te merken dat de broeken iets minder comfortabel worden..
Wij willen ook heel graag het hartje zien kloppen, dathttp://internetopdewerkplek2.mindef.nl/ het allemaal ok is enzo.. de geruststelling hebben we nodig.

gr.
 
Blijft toch spannend he? Wij hebben donderdag de eerste echo en je hoopt toch op dat kloppende hartje!

Ook hier zitten de broeken niet lekker meer hoor... Heb ook al weer mijn eerste positiebroek aangehad gisteren :)
 
Terug
Bovenaan