spannend..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames, in juli zijn we gestopt met de pil omdat we dolgraag een tweede kindje willen. De eerste maand er erg bewust mee bezig en ik had al vrij snel zoiets van; we zien wel. Afgelopen maand er weinig mee bezig geweest. Sinds ik gestopt ben heb ik twee keer een cyclus van precies 28 dagen gehad, die die 28ste dag was gister. Vandaag dus 1 dag overtijd.. Ik heb het gevoel alsof mn borsten wat gevoeliger zijn, niet pijnlijk maar je voelt ze wel steeds. En vrijdag en zaterdag erg rommelde darmen.. Gisterochtend negatief getest, maar eerlijk gezegd houd het me nu wel bezig. Heb ook steeds menstruatieachtige pijn in mn rug en buik, dus het gevoel alsnog ik iets moment ongesteld kan worden. Vind het heel erg spannend, zeker omdat we ons zoontje dolgraag grote broer willen maken, aangezien hij ontzettend lief voor kleintjes is.. Mezelf voorgenomen nog een paar dagen te wachten voor ik weer opnieuw ga testen..

Wat is dat toch ontzettend spannend hè? Iedere dag dat je overtijd bent, krijg je weer wat meer hoop. Geen bloed geeft moed, zeggen ze. Ik hoop voor je dat het zo mag zijn en dat je over een paar dagen een knaltest in je handen hebt.

Sterkte met afwachten nog even.

Terug
Bovenaan