spannend!

Morgen moet ik bellen met de kinderarts voor uitslag bloedonderzoek. Vorige week woensdag hebben ze bloed bij de 2 hummeltjes afgenomen om te kijken of ze eventueel bloedarmoede hebben en dus medicijnen moeten!
Schijnt standaard te wezen bij twins. Had er nog nooit van gehoord! Heeft weer te maken met het delen van mijn bloed.
Ook moeten we de heupjes van madam in de gaten houden omdat ze in stuit geboren is. Dat dan weer ivm heupdysplasie. Dan zou ze met drie maanden een echo moeten!

Tis toch wat.. die kleintjes.
Maar hopen dat alles goed is.

Nou spannend. Ik wist niet dat er kans is op bloedarmoede. Ik wist wel dat ze na een stuitbevalling ee heupjes checken, ook als ze in de laatste periode in stuit hebben gelegen maar gewoon geboren zijn houden ze de heupen in de gaten.

Misschien leuk... Wist je dat je ze in kan laten schrijven in het tweeling register. Kan je deelnemen aan schriftelijk onderzoeken en krijg je info. Ik vind het zelf interessant. Maar misschien interesseert het jou niks haha

Goh spannend. Ik
Wist dat ook niet. Behalve van die heupen.
Zielig he als ze wat moeten doen bij je kleintjes.
Beter blijven ze er vanaf. Maar ja...op de langer termijn wel belangrijk natuurlijk.

Hoop voor je dat alles goed is.

en wat was de uitslag? Hopelijk is alles goed! Zo zie je maar weer, bij een tweeling gaat er een heel andere wereld open! Ik wist dit namelijk ook niet, maar ergens klinkt het wel logisch!

Ik ben benieuwd!

Ja, bloeduitslag was goed! Nu wachten we op een oproep voor de echo.

@4atas,
Dat wist ik wel, alleen nooit aan gedacht voor hen. Dat zal ik eens moeten overleggen met mijn man. Die is daar nooit zo van :).

Haha ik vind het zelf wel interessant. Maar goed weet niet hoe het voor baby's is. Of je er zelf wat aan hebt bedoel ik. Je krijgt af en toe een info blad en vragenlijsten. Wordt ook weleens een dag georganiseerd.

Huh? Bloedonderzoek ivm bloedarmoede? Hebben ze hier niks over gezegd en ik heb ook een tweeling gekregen! Ook nog nooit van gehoord.

Ben wel lid geworden van de NVOM en ook ingeschreven in het tweelingregister. Was wel een gedoe trouwens, de aanmelding op de website werkt niet. Ik heb via Facebook een berichtje gestuurd en toen was het zo geregeld.

Terug
Bovenaan