Spannend

Ik ben mama van twee gezonde meiden van 4 en 2 jaar. We hadden nog een kinder wens dus zijn er voor gegaan. 17 mei bij de tweede echo bleek dat het hartje was gestopt met 9 week en 5 dagen. Wat was dit een klap. Weken gewacht maar helaas liet mijn lichaam het niet los en moest ik 22 juni gecuretteerd   worden. Dan ga je denken je hebt al twee gezonde kinderen. Maar de kinder wens blijft. Dus we zijn er weer voor gegaan. Begin september bleek ik weer zwanger te zijn. Maar echt blij durf ik nog niet te zijn wil eerst de echo afwachten. Ik zou nu iets van 8/9 week zijn. Van mijn twee meiden ben ik heel ziek geweest in het begin. Bij mijn derde zwangerschap had ik nergens last van en nu ben ik veel moe veel misselijk kan weinig eten/luchtjes verdragen en veel last van mijn borsten hoop zo dat dat een goed teken is. Nu afwachten tot we eindelijk de echo hebben en hopen we op een mooi kloppend hartje !!

Het zou geweldig zijn als je wens in vervulling mag gaan. Niemand mag oordelen over t feit dat je er gelukkig❤ al 2 hebt.

Lijkt me verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt.. hoop t nooit mee te hoeven maken.

Wens je enorm veel liefde en rust in je koppie toe. Xxxx

Hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger van een 3e kindje. We hadden het over een derde kindje en het was na de eerste maand al raak. Nu het zover is wordt ik er heel erg door overvallen. Ben onzeker over alles wat ik voel en ben ook heel erg zenuwachtig. Ik voel veel kwampjes en kan me dat van de eerste 2 ( 5 en 7 jaar geleden) niet meer herinneren. Vind het zo spannend dat er nu dus echt een derde kindje gaat komen en kan niet wachten tot we de echo eindelijk krijgen!

Lijkt me heel erg om zoiets mee te maken en snap dat je daardoor onzeker bent! Maar aan de kwaaltjes te horen ben je wel echt zwanger. Succes!

Terug
Bovenaan