Spannend

Hallo Allemaal,

ik ben hier nieuw en weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben.

Heb gewoon naar mijn weten gemenstrueerd maar bleef daarna donkerbruine afscheiding houden. Een paar keer gebelt met de fertiliteitskliniek want daar sta ik onder behandeling. Die vroegen of ik al een test had gedaan. Die had ik gedaan maar die was negatief. Maar naar 2 weken toch maar een test gedaan, was iets duizelig en vond die afscheiding maar raar en tot mijn grote verbazing een postitieve test. Heb er vrijdag zaterdag zondag maandagavond en dinsdagochtend 1 gedaan allemaal positief maar die van dinsdagochtend was aanzienlijk lichter als de andere. Terwijl die van maandagavond van het beeld knalde. Weer gebelt met de kliniek en die zeiden dat het niks hoeft te zeggen. Heb nergens last van alleen jeuk op mijn hoofd. Heb dinsdag de echo maar ik geloof gewoon niet dat ik zwanger ben, kan er ook nog niet echt van genieten dus. Kennen jullie dat gevoel? Ik had gewoon niet zoveel testen moeten. Liefs x

<p style="text-align: left;">Hallo Suzanne en gefeliciteerd! Ik sta ook onder behandeling bij de Fertiliteitskliniek en ben zwanger geworden in de ene pauze maand die we genomen hadden. Ik kon het ook niet geloven, maar bij de kliniek zeiden ze een streepje is een streepje, maakt niet uit hoe licht of donker. Mijne was steeds heel licht. Intussen begint het besef steeds meer te komen, vooral omdat ik compleet uitgeput ben...</p>
<p style="text-align: left;">Ik wens je veel geduld en geniet vooral van je zwangerschap!</p>

<p style="text-align: left;">Hallo Suzanne en gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: left;">Dat beetje bruinverlies kan ook innesteling zijn geweest, en het feit dat je streepje donker / lichter is kan ook gewoon van je vochtinname afhangen. Heb je veel gedronken, is je urine wat meer verdund dan anders. Gelukkig heb je dinsdag al je echo, dan kan je jezelf wat sneller geruststellen :)</p>
<p style="text-align: left;">Daarnaast, ik sta ook onder behandeling bij de Fertiliteitskliniek en ben zwanger geworden in de ene pauze maand die we genomen hadden. Ik kon het ook niet geloven, maar bij de kliniek zeiden ze een streepje is een streepje, maakt niet uit hoe licht of donker. Mijne was steeds heel licht. Intussen begint het besef steeds meer te komen, vooral omdat ik compleet uitgeput ben...</p>
Ik wens je veel geduld en geniet vooral van je zwangerschap!

Dank je wel elvira,

jij ook van harte gefeliciteerd en wat fijn dat je het nu wel steeds meer beseft! Geniet ervan.

ik heb geen pauze genomen dus het kan ook niet anders dat het gewoon zo is maar ik geloof het gewoon niet. Mede doordat dat streepje dinsdagochtend echt lichter was. Heb me suf gegoogled en dan lees je de meest nare verhalen. Geduld is een schonezaak. Maar omdat ik dacht dat het me menstruatie was ben ik wel begonnen met de glomid maar dat kan gelukkig geen kwaad. Ik dacht altijd als ik 1 positieve test heb geloof ik het maar in de praktijk is dat toch anders.

Haha, ja, dat klinkt bekend! Een test niet geloven en een test verslaafde worden.... Googlen is zo en zo nooit verstandig. Soms heb je maar een beetje hoofdpijn, na het googlen lees je zo veel enge dingen dat je gelijkt denkt dat je doodgaat, is iig mijn ervaring.
Want het blijft waar, streepje is een streepje. Succes meid!

Terug
Bovenaan