Spannende dag vandaag, word ik wel of niet ongesteld?

Hallo,

Beetje spannende dag vandaag. Ik had al ongesteld moeten worden maar nog niets te bekennen.
Wel kon ik vanacht niet op mijn buik liggen zo'n pijn in mijn borsten had ik daarvan.
En heb een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik.
Dus zou zeggen dat ik elk moment ongesteld zou moeten worden.

Als ik dus ongesteld word, moet ik de Gynaecoloog bellen en gaan we starten met de hormonen voor de eerste IUI behandeling.

Zou zo fijn zijn als ik dat allemaal niet hoef te ondergaan en dat ik dus niet ongesteld word. (je hoort het wel vaker natuurlijk,  net voor de grote happening is het alsnog spontaan raak. Zou dat voorbeeld graag willen volgen.............

Maar zit mezelf geloof ik stiekem weer een beetje gek te maken. Het zal zo wel weer een teleurstelling zijn als ik voor de 10 keer al vandaag naar de WC ga..........

Afwachten maar dus.............houd jullie op de hoogte!

Cynthia

Hoi

Oooooohhh wat spannend het zou toch echt helemaal te gek zijn  kan me goed voorstellen dat je het liefst de hele dag op de wc door zou willen brengen vandaag! En je collega's zich maar af vragen of je een blaasonsteking hebt of zo .....
Meid hou vol he en hou het vast niet ongi worden hoor!!!
We kunnen goed nieuws op het forum altijd heel erg goed gebruiken. Hoe meer zwangere hoe beter!!!!!!
We moeten met zijn allen van het forum af zien te komen!!!
Ben echt reuze benieuwd naar jouw dag vandaag.....

groetjes rozemarijn

Hoop zo Cynt dat de ongi wegblijft dan weet je dat ok....

Jeetje weet je nog steeds niets, houdt ons op de hoogte ok, en we zullen allemaal voor je duimen dat het raak zal zijn ok...

lfs en knuf van mij

Nou.......nog steeds niet te bekennen hoor!

Wel nog steeds zeurderige buikpijn, maar ............je weet het nooit natuurlijk.

Het zou wel helemaal geweldig zijn als we net nu wel zwanger zouden zijn.

Maar ga nergens op hopen hoor (dat probeer ik tenminste) je zal zien dat ik vanacht of morgen ochtend alsnog een vervelende mededeling in mijn maandverbandje tref!

Maar goed een klein beetje duimen kan geen kwaad toch?
Of zou het die maansteen kunnen zijn, die gigantisch werkt en dat t dus nu alsnog gelukt is.................zucht............

Wachten duurt lang!

Liefs,

Cynthia

He Cynthia,

Super spannend joh..........ik hoop van de ene kant voor je dat je niet ongi wordt, maar als t dan toch moet......dan maar meteen, zodat je een nieuwe fase in kan gaan......

Meissie, ik onwijs veel voor je!!

Liefs Flower

Wat lief dat jullie zo met mij mee hopen/ duimen........

Wil alleen even melden dat er nog steeds niets te bekennen valt..........

Het word nu toch echt spannend vinden jullie ook niet?

Maar......................blijf bang hoor dat mijn lichaam mij wederom eens in de maling neemt en dat ik alsnog vandaag of morgen wel ongesteld word.  

Houd jullie op de hoogte!!!

Doeg

Cynthia

Terug
Bovenaan