Spannende dag

A

Anoniem

Guest
MOet vandaag naar het ziekenhuis voor een hele ochtend met onderzoeken. Sinds de bevalling van Lukas ben ik min of meer incontinet en vandaag gaan ze daar allerlei onderzoeken voor doen en krijg ik te horen of ze er iets aan kunnen doen!

Ik hoop het zo want ik HEB ER ECHT GENOEG VAN!

Annemieke

Heel veel sterkte! Ik ken je probleem, als ik moet lachen of niezenen moet eigenlijk ook naar het toilet, dan heb ik een probleem!!

Laat je even iets weten??

Groetjes, Marieke

Heel veel sterke en succes dan maar vandaag! Lijkt me echt megavervelend, hopelijk ben je er nu snel vanaf en kun je weer volop lachen, niezen, hoesten en nodig moeten, zónder dat daar last van hebt!!

Succes!

Susan mv Gijs & Sophie

grrrrrrrrr. Boodschap: Ja je hebt een probleem maar wacht nog een half jaartje. Dan doen we de onderzoeken weer om te kijken of er verschil is.

IK WORD GEK!

En nu heb ik ook nog het gevoel of ik een zeer pijnlijke blaasontsteking heb omdat ze flink in mijn blaas hebben zitten porren.

Annemieke

O en Toulouse, Ik ben in delft geweest. Ik woon namelijk in Den Haag Leidschenveen (vlak voor Den Haag dus)

Heej wat vervelend dat je zo weer naar huis wordt gestuurd!
Waarom helpen ze je nu niet dan?!
Groetjes mv Thom

Ze helpen me nu nog niet omdat ze denken dat er nog verbetering mogelijk is. Ik loop ook al bij bekkenfysio voordit probleem en normaal gesproken duurt het een jaar tot anderhalf jaar voordat e.e.a. zich gestabiliseerd heeft. Nou gaat het de afgelpen twee weken weer een stapje beter, terwijl het maanden heeft stil gestaan. Dus ze zeggen (en terecht) nog ff wachten, misschien gaat het weer beter. De ' oplossing'   is namelijk een operatie en dat doen ze liever alleen als het echt nodig is.

Ik zou alleen wel eens van dat tenalady maandverband af willen. Is ook niet echt bevordelijk voor je sexleven.

Terug
Bovenaan