spannende dag

Straks om 09.15u naar de gyn. en dan gaan we een datum prikken voor de keizersnede. Ik vind het zooooooooooo spannend. De afgelopen weken bleek ik rond gelopen te hebben met een zware tenniselleboog. Ik had uitval van 3 vingers en wist mij s@nachts geen houding te geven van de pijn. In eerste instantie dacht ik carpaal tunnel syndroom. Dit bleek gelukkig niet het geval. Na een spuit,welke ik echt maar 1 malig aanraad, komt het gevoel langzaamaan terug. Ook heb ik sinds 3 dagen het lijstje aan verschijnselen zoals hieronder op het forum is geschreven. Kon gisteren de ene been amper voor de andere zetten...alleen krijg ik niet voor niets een keizersnede..er valt niets in te dalen dus wel mega pijn onderin, lees wegpuffen, zoder dat ik er wat aan heb! Weet je ik ben 35.2 dagen zwanger nu en van mij mag het met 37 wk wel gehaald worden De kleine loopt 2,5wk voor qua groei en voel mij is er zo even geen lol meer aan hahaha Ben er ff klaar mee geloof ik...... Liefs

hahaha, de typfouten vergeven we je wel hoor.
Spannend hoor wanneer het zal plaatsvinden....
Nog even doorzetten meis, komt goed, voordat je het weet heb je je kindje in je armen.
liefs

Diverse data zijn gepland, laatste controle, intake anesthesioloog en bevalling.... en nee ik verklap de exacte datum niet! Binnen de 3 wk, dat wel!
Mijn eigen gyn. is dan met vakantie dus een andere zal de bevalling doen. Mijn laatste controle is dan ook bij die arts gepland..wel zo handig.

Alle controles waren goed. Kindje is nogsteeds mega en dus 0,0 ingedaald wat ik al vermoede! De co ass. wist niet zeker of ze nou kont of hoofd voelde. Ze vond het zo groot voor een hoofd :) maar anathomisch gezien kon het niets anders zijn... enerzijds gunstig maar anderzijds.. man-o-man wat een niet lekker gevoel..pieper de piep %$#!@#$

De spuit die door de huisarts in mijn arm is gezet mocht achteraf alleen in overleg gedaan worden met mijn gyn. Ik had van te voren nog gebeld met het ziekenhuis en ze hebben overleg gehad en ik moest het aan de huisarts overlaten...blijkt dat het geven van een injectie in mijn arm toch echt in overleg had gemoeten i.v.m. medicament wat erin zit wat ook gebruikt word om het kindje sneller te laten rijpen. Ja hoe kan ik dat nou weten? Heb t wel aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat het geen kwaad kon..Nou had ik dus een pissige gyn. Maar goed, niet slecht voor de baby alleen is hij al zo rijp als wat :)

Liefs

Spannend zeg, lijkt me best raar om van te voren al te weten wanneer je baby geboren zal gaan worden. En wat een verhaal over die spuit, goede communicatie dus... not. Als je dat inderdaad van te voren wist... Maarja, daar kan je nu niks meer aan veranderen. Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen! Maar groot gelijk dat je die spanning er even in laat zitten ;)

Terug
Bovenaan