Spannende dag!!

Tamaraluijten

New member
Eindelijk is het zo ver :D pretecho vanmiddag om 15.40, Met geslachtsbepaling. Hopelijk ligt de kleine goed en is het te zien! Ben zo benieuwd hoe de kleine gegroeid is.

En vanmiddag rondleiding op kinderdagverblijf waar ons kindje 1 dag in de week naar toe gaat.

Was om 7 uur al klaar wakker vind het zo spannend!!!!
 
Oh spannend inderdaad! En fijn om je kleintje weer even te mogen zien & meten...
Wat zegt je gevoel over het geslacht?

Geniet van de mooie beelden vanmiddag!
 
Zo sterk het gevoel dat het een meisje is. Maar laatste week beetje gevoel dat het toch ee jongen word.
Mijn vriend denkt ook een meid.
Paar mensen in de familie die geloven in spirituelen dingen enzo dus die hebben een pendel. (ketting met steentje eraan) dan kan ke vragen stellen en als hij rondjes cirkelt dan is het ja. En heen en weer is nee.
Ze hebben het meerdere keren gedaan en daar komt uit een jongen. Hahaah. Dus ben benieuwd!!!
Kijken of die dingen gelijk hebben. Nu nog hooen dat de kleine er goed voor gaat liggen.

Zal vanavond laten weten wat het uiteindelijk is!!
 
Heel spannend! Ben ook benieuwd wat klopt, gevoel of pendel. Maar het leukste is gewoon even spieken bij de kleine ;)

En fijn dat je ook al een rondleiding krijgt bij de kdv, beetje indruk opdoen kan nooit vroeg genoeg!!

Hoop dat je de dag door komt zonder te veel zenuwen hihi
 
Hahaha zie echt de minuten voorbij kruipen.
Maar komt goed.

Omdat ik zelf op een kinderdagverblijf werk ben ik wel erg kritisch hoor. Ene kant goed maar aan andere kant vind ik het zelf knap irritant. Haha. Dus wil van alles tegen elkaar afwegen. Bij mij op het kdv is geen optie dat vind ik zelf niet prettig.
 
Terug
Bovenaan