Spannende dagen!

A

Anoniem

Guest
Het zijn op dit moment spannende dagen voor mij want ik ga vrijdag trouwen! En zondag zitten we al in het vliegtuig richting Costa Rica, en we hopen natuurlijk stilletjes dat we misschien wel met ons drietjes terug komen!

Dus dames ik hoop dat als ik terug kom van vakantie dat er weer een hoop zwangeren bij zijn gekomen natuurlijk (hoop het voor mijzelf ook) en ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen!!

Ha Martine

Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe ga er lekker van genieten!
En ja natuurlijk hoop ik dat er op jullie zonnige       vakantie nog meer te vieren valt!!

Ook wij wachten met spanning had nl afgelopen vrijd moeten worden!! En nu nog niet!!!
Wel zeurderig gevoel al vanaf vrijdag. We hopen er het beste van. Als er
voor as vrijdag(dus op jullie trouwdag) nog niks is gaan we een test doen!!

Nou geniet van je laatste "vrijgezelle" dagen. Het word allemaal nog veel leuker samen.
Misschien wel met zijn drieen!!!!

Gr moppie

Wat een geweldig vooruitzicht heb jij !!!

Heel veel plezier op je trouwdag en in Costa Rica.
Op vakantie raken veel vrouwen zwanger, dus wie weet.......

Groetjes,
Esprit

HEEE..... wat een heerlijk vooruitzicht.
Ik wens jullie een hele fijne dag toe een vrijdag.
En geniet van elkaar op costa rica dan komt het vast goed.

PHOE    spannende week al die laatste dingen nog even regelen en controleren maar ook wel erg leuk om te doen.

Geniet ervan !!!!!!

Groetjes Mariska

WOH! Wat leuk!!! Een hele fijne dag toegewenst vrijdag!! En natuurlijk een fijne reis naar Costa - Rica!

Wat leuk! een hele mooie dag vrijdag!
En wat zou het geweldig zijn als jullie met z'n drietjes terugkwamen...........dat vergeet je nooit.......je kindje verwekt tijdens de huwelijksreis...........

Heel veel plezier en succes!

SUUS

Ook ik wil jullie een hele mooie huwelijksdag toewensen !!!

Het schijnt mooi weer te worden, dat zou natuurlijk mooi meegenomen zijn, maar het zou zeer zeker leuk zijn dat je daar in Costa Rica zwanger mag raken :)

Succes en een fijne dag.

Groetjes Ellen

Hoi Hoi
Ik wil je een hele mooie dag toewensen vrijdag ,ben zelf een half jaar geleden getrouwd
dus weet nog goed hoe het voelde .
Geniet enorm van de dag alle aandacht en het feit dat je/jullie er zo prachtig uitzien ik zal duimen voor de zon die mag schijnen voor jullie en als kroon op jullie geluk met een dikke buik terug van vakantie komen het zou wel heel gaaf zijn veel plezier gr happy woman

Terug
Bovenaan