spannende dagen

Hoi meiden,

Allereerst Inge, morgen ontzettend veel succes ! Ik ga heel hard voor je duimen; ik mail je nog even uitgebreid.

Voor mij is het weer spannend, dit is al de 11e dag dat mijn temp. 37.0/37.1 is. Mijn eisprong was 16 of 17 juni dus nog een paar dagen in spanning afwachten. Ik heb deze maand geen een signaal of pijntje dat doet vermoeden dat het wel eens raak kan zijn. De afgelopen maanden had ik dat wel, maar werd ik gewoon weer ongi. Maar misschien is het nu dus wel een goed teken dat ik niets voel? ;-))... Afwachten maar weer !

Wie heeft nog meer haar NOD deze week?

Liefs,
Luna

Hi Luna,

ja wij gaan een beetje gelijk op. Ik heb mijn nod 2/3 juli. Ik had op dag 14 mijn eisprong (18 juni).
Ik heb er een hard hoofd in. Heb nu al ongi krampen. Van het weekend een beetje bruinige (heel licht, bijna beige) afscheiding.
Niet echt last van mijn borsten (soms "giert" er een soort pijn door, maar dat trekt weer weg). Maar ik heb het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden en nog eerder ook!

Misschien dat het bij jou een goed teken is dat je nu helemaal niets voelt!

We kunnen niets doen dan afwachten en vooral heel hard duimen!!

Zo'n weekje gaat langzaam hè?

Liefs,
Anne

Hai!!
Ik heb je mailtje al gelezen! THANX! Leuke route!
Zou een goed voorgevoel kunnen zijn dat je geen krampjes ed hebt!!!!!!
Ik ga voor je duimen hoor!!!

Liefs Inge

Hoi Luna, wat spannend he, nou ik heb ook een deze dagen mijn nod, maar ik weet zeker dat ik ongi ga worden, maar bij jou klinkt het best goed. Misschien omdat je juist nu niets voelt (en anders wel) is dat wel een heel gunstig teken. NOu meid succes met wachten en ik hoor het wel he zodra je iets weet.

Ik zal voor je duimen!

Liefs Molly.

We gaan allemaal wat gelijk op. Weet niet precies wanneer ik mijn NOD heb, maar donderdag,vrijdag of zaterdag. Afa\wachten. Ik heb nog nergens last van, maar denk niet dat het raak is deze keer. Maar je weet maar nooit.

Succes met wachten.

Liefs Janna nienke

Hoi meiden,

Jeetje, wat spannend voor jullie zeg!! Ik hoop voor jullie allemaal dat het nu eindelijk eens raak is,,,het is jullie van harte gegund dames!!

Ik ga duimen!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan