spannende dagen.....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Afgelopen periode ben ik niet heel actief geweest hier, ik merkte dat ik mezelf een beetje gek ging maken. Nu mijn NOD eraan komt, kan ik het toch niet laten hoor... Het is zo spannend!!!
Ik weet niet zeker wanneer het komt, maar verwachtte het vandaag... Het zou zomaar kunnen..
Heb helemaal geen kwaaltjes ofzo, er verandert helemaal niets. Dus misschien is er niets.. Jeetje, die onzekerheid is het ergste he?!
Liefs Chantal

hee
ja de onzekerheid is vreselijk, denk dat alle meiden hier het wel met me eens zijn !!!
probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, hoe moeilijk ook!het blijft natuurlijk spannend! wanneer is je NOD precies!
ik duim voor je dat het raak is meid!
Liefs en truste

Al meerdere wijze en soms ook zwangere dames hebben hier aangegeven dat je niet altijd kunt uitgaan van wat je lijf zegt. Blijkbaar verschilt het per persoon en per zwangerschap... Ik gun je een kwaaltjesloze, heerlijk dikke buikperiode ;-)

Succes met het wachten nog even! Laat je het weten als er iets verandert?

Liefs,
Melian

Vreselijk hé, al dat afwachten en niks kunnen doen!! Weet hoe je je voelt, je kan er gewoon niks aan doen. Afleiding zoeken en proberen er niet aan te denken. Hopelijk is het raak!! Wanneer heb je je nod dan?

Liefs ciomama

Hey meiden,

Mijn NOD was gisteren, maar dat is een gokje. In december gestopt met de pil en op 1 februari voor het eerst ongi geworden. Nu ga ik uit van een korte cyclus, maar dit kan best iets langer zijn. Ik wacht dus nog tot zeker 1 mrt met testen (dit is in ieder geval een voornemen, weet niet zeker of het lukt). Ik laat het jullie weten wanneer er iets gaat veranderen. Hoop op een positieve test volgende week!
Liefs Chantal

Succes met afwachten!
Hopelijk heb je volgende week een positieve test in handen!

Ik herken me zelf in jou. Toch tegen de tijd van NOD eens rondkijken hier. Moet zeggen dat dat wel altijd tegen valt, dan zie ik ineens allemaal berichtjes van mensen die zwanger zijn, en ik gun het hun net zo goed hoor, maar wil ook zo graag :)

Ik ben nu ook weer actiever hier, volgende week vanaf maandag ergens hier ook NOD....

Acht de kans klein,maarja wie niet waagt heeft ook geen kans :)

Terug
Bovenaan