Spannende momenten

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ben zo nieuwsgierig had van het weekend een opgeblazen gevoel en zere borsten voel me niet echt anders, maar voel ook niet dat ik ongesteld moet worden dat zou woensdag zijn. Hoop zo op een klein wondertje.... dit zou dan ronde 6 zijn

veel geluk voor alle dames die zwanger willen raken...

groetjes Marjolein

Hoi Marjolein,

Ik weet hoe je je voelt. Ik heb zelf al een week lang krampen en een opgeblazen gevoel in me buik.
Ik zou donderdag ongesteld moeten worden. Ik ben net een maand geleden gestopt met de pil dus ik vind het ook heel spannend.
Donderdag duurt errug lang, het zou zo maar eens raak kunnen zijn of mijn lichaam is me voor de gek aan het houden.

Groetjes Leona

Hee Marjolein, hier precies hetzelfde! Ik heb ook woensdag nod en voor ons ook ronde 6. Laten we hopen dat het raak is. Ik vind het ook ineens weer heel spannend worden hoor. Beetje pijnlijke borsten en wat steekjes hier en daar, maar verder geen verschijnselen. Ik duim voor ons allebei!
En Leona, het zou natuurlijk super zijn als je nu al zwanger bent, maar reken er niet al te veel op. Na het stoppen met de pil kun je ineens allerlei vage klachten krijgen die lijken op zwangerschap, maar die eigenlijk te maken hebben met het ontpillen van je lichaam. Ik had dat heel sterk. Hele zere borsten, veel steken, misselijk... het werd elke maand minder, maar zorgde er wel voor dat ik elke keer echt verwachtte zwanger te zijn. En nu zijn we al meer dan een half jaar verder en heb ik toch een hoop teleurstelling moeten verwerken, omdat ik het toch elke keer stiekem of minder stiekem wel hoopte!

Heel veel succes allebei!!!

hoi marjolein en anderen

ik wil me even bij jullie aansluiten
de spannende week is voor mij ook weeraangebroken
zit vandaag op dag 27 en gemiddels is mij cyclus tussen 27 en 31 dagen dus afwachten maar
ergens denk ikniet dat ik zwanger ben voel me niet anders dan anders maar ja dat hoeft ook niet altijd wat te betekenen
het komt ook een beeetje omdat ik vorige maand echt dacht dat ik zwanger was en het niet zo was vandaar..

dit is ronde 4 voor mijn eerste kindje en jullie?

laten we voor elkaar duimen!!!

xxmeissie 28/

quote: meissie28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-11-2006 10:52:51'));

hoi marjolein en anderen

ik wil me even bij jullie aansluiten
de spannende week is voor mij ook weeraangebroken
zit vandaag op dag 27 en gemiddels is mij cyclus tussen 27 en 31 dagen dus afwachten maar
ergens denk ikniet dat ik zwanger ben voel me niet anders dan anders maar ja dat hoeft ook niet altijd wat te betekenen
het komt ook een beeetje omdat ik vorige maand echt dacht dat ik zwanger was en het niet zo was vandaar..

dit is ronde 4 voor mijn eerste kindje en jullie?

laten we voor elkaar duimen!!!

xxmeissie 28/

Hoi meissie,

Tja, het blijft spannend, alleen kreeg ik vandaag een gevoel dat de rode duiveltjes eraan komen bleh.... ik zou zo graag een klein schatje in mijn armen houden. Ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, maar helaas geduld zeggen ze dan. Wij gaan voor de 6e ronde en dat zou ons eerste kindje worden. Jij ook succes  op goed geluk maar weer.....

Gr.  Marjolein  

hoi,,,allemaal ik ben hier pas en vindt het nu al super om met ander mensen over kinderwensen te praten ik ben pas een maand gestopt dus  dit is  de eerste ronde voor ons   ,,,,, ik hoop echt dat het snel bij iedereen luk ...

kus kus   tamara

Hoi Marjolein

Ik heb ook woensdag mijn NOD.
Wij zitten nu in ronde 8.

Hoop voor jullie dat het raak is.

Sterkte nog ff met wachten!!!

Liefs Inge

Hoi Meiden,

Hier nog iemand in spanning...
Ik had afgelopen zondag mijn NOD. En nog steeds geen rode duiveltjes.
Heb gisteren getest en meende een heel dun streepje te zien. Maar twijfel, zie ik het omdat ik dat wil??
Morgen voor alle zekerheid nog maar eens testen.
Het zou echt een wonder zijn, in de eerste ronde gelijk zwanger!!!
Maar ook ik ga nog ff afwachten wat de volgende test zegt.

Succes allemaal

xxx Larissa

Terug
Bovenaan