spannende tijd... nog steeds!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Vorige week dus mijn ei gehad en sindsdien gaat de tijd zoooooooooooooooooooo langzaam. Als het goed is, moet ik volgende week mijn NOD hebben. ( 5 februari )! Normaal gaat de tijd lekker snel maar het lijkt wel of nu alles supertraag gaat. GAAP!!!
Als ik volgende week geen RD heb, ga ik die week erop testen.

Wie van jullie verwacht ook 5 februari de NOD en vindt het leuk elkaar hier samen doorheen te slepen?

En dan maar hopen op een heleboel goede berichten, he.

LIefs mamabinck.

Hoi Mamabinck,

Erg he, ik heb ergens tussen donderdag en maandag mijn nod, dus ook zeer spannend.
Ik heb ook het idee dat het heel langzaam gaat deze maand.
Ik denk deze maand mijn ei gevoeld te hebben, als het hem was heb ik donderdag al mijn nod en ben ik keurig op tijd. Ik kreeg wel een paar dagen naar de hand last van kwaaltjes. Onzettend moe, tepels die jeuken, koffie gaat met met de dag steeds meer tegen staan, misselijk en ondertussen maar door eten omdat ik mij een bodemloze put voel, en volgens mijn man groeien mijn borsten en heupen zijn breder.
Maar ik durf er niet op te hopen wij zitten namelijk inmiddels in ronde 11 voor ons 2e kindje.
Maar ja voor mijn gevoel is het al maanden geleden dat ik mijn ei gevoeld heb en duurt het ook nog weken voor mijn nod is haha.

Nou ik zal voor je duimen hoor.

Goeten saskia

Terug
Bovenaan