spannende tijd

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
sinds kort hebben mijn vriend en ik besloten om het te gaan proberen en a.s zondag slik ik mijn laatste pil.
de hele week leef ik op een wolkje volgens mij omdat ik  vanaf maandag heel lang geen pil meer hoef te slikken.
ik ben 26 en mijn vriend 32 ik hoop dat het dat het allemaal goed gaat en dat het niet te lang gaat duren ben alleen bang dat het straks een obsessie gaat worden of zal dat de kriebels zijn die ik nu heb.
kijk al dagen op babysites en zo tewijl ik de pil nog slik.althans voor een paar dagen.
als iemand nog tips heeft of zo over bepaalde voeding ofzo dan hoor ik het graag.
groetjes

Hoi hoi,

Je moet zeker hier blijven kijken en mee gaan kletsen want hier doe je heel veel ervaingen op, aan sommige tips heb je misschien niet veel maar aan andere weer wel en er is altijd wel iemand die reageert!
En soms is het het lekkere uitlaatklep voor je emoties....

Je lichaam zal eerst moeten ontpillen, bij veel vrouwen duurt dit een aantal maanden maar er zijn er ook bij waar het gelijk weer normaal is. (zo'n geluksvogel ben ik)

Nou, heel veel suc6 met zwanger worden!

Groetjes Roos

Welkom in ons midden!!!

Je vraagt om tips! Ha ha, dan zit je hier goed. Zoveel meiden die allemaal met hetzelfde bezig zijn en die allemaal de babysites uit hun hoofd kennen, tips genoeg. De meeste tips liggen qua eten enzo voor de hand, stoppen met roken, geen rauw vlees(tartaar, filet americain), geen rauwe melk(brie enzo). En wat mij persoonlijk erg blij maakt: Geen kattenbakken meer verschonen!!! Heb die tip zelf per direct bij poging 1 ingevoerd(hebben 3 katten)
Verder gewoon lekker op alle sites lezen, maar sommige spreken elkaar een beetje tegen, dus dat is soms lastig.
In ieder geval succes en ook bij mij was  na het stoppen met de pil 3 jaar geleden mijn cyclus direct weer op orde.
Nogmaals welkom welkom welkom
xxx Annette

HOi HOI
welkom op het forum. Zit er zelf ook nog niet zolang op, maar het is fijn om met andere meiden te kletsen die met hetzelfde bezig zijn.
Een fijne site is www.zwangerstraks.nl
Verder  is het slim om maandag meteen te beginnen met het slikken van foliumzuur.
Groetjes V.

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2006 09:44:12'));

HOi HOI
welkom op het forum. Zit er zelf ook nog niet zolang op, maar het is fijn om met andere meiden te kletsen die met hetzelfde bezig zijn.
Verder  is het slim om maandag meteen te beginnen met het slikken van foliumzuur.
Groetjes V.

quote: Arjanne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2006 10:19:46'));
Het is leuk om te zien hoe iedereen reageerd.
ondanks dat ik nog ongesteld moet worden gewoon beginnen met foliumzuur?
en ondanks dat je nog niet zwanger bent door blijven slikken he!
bedankt.
Groetjes Arjanne

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-04-2006 09:44:12'));

HOi HOI
Groetjes V.

Leuk dat iedereen leuk reageerd terwijl ik vanaf maandag pilloos ben.
ik sta nu ook iedere ochtend naar die pil te kijken zo van kan nu ook wel weg maar wil het gewoon netjes afmaken.
heb het er wel eens met mijn moeder over gehad zij was 26 toen ze van mij inverwachting raakte en ik wordt bijna 26 dus dat zal leuk zijn en zij heeft er nooit moeite voor hoeven doen.was altijd meteen raak ook bij de twee broers boven mij.
qua uiterlijk lijk ik erg veel op mijn moeder zal het dan ook een beetje van binnen zijn?
we zullen zien

groetjes Arjanne

Terug
Bovenaan