Spannende tijd

Hallo allemaal, vandaag weer op controle bij de gynecoloog geweest (daar loop ik al de hele zwangerschap ivm mijn hoge bloeddruk) Ben nu elke dinsdag en vrijdag op controle want mijn bloeddruk is nu echt te hoog. Ben nu 36 wk en 3 dgn en ze vertelde me vandaag dat ze nu per halve week gaanbepalen of de kleine mag blijven zitten of dat ik ingeleid ga worden. In ieder geval zullen ze me niet verder laten lopen tot zo'n 38 wk. Omdat ze niet willen dat het echt tot complicaties gaat leiden, dat willen ze voor zijn, met de kleine gaat het super, ze is al zeker 6 pond, ze doet het prima! Ergens ben ik heeeel blij dat ik niet 40 wk of langer hoef te lopen, want ik ben het best beu, maar aan de andere kant hoor je bijna alleen maar zware verhalen over inleiden met infuus, enorme weeenstormen enzo, da's wat minder he! Maar het komt zoals het komt, ik zal het ondergaan, doe mijn best! Ben alleen wat angstig tegenover kunstverlossingen. Maar ik zal vast de enige niet zijn he! Bevallen op wat voor manier is en blijft geen nieuwe hobby! Zo, even mijn verhaal kwijt, zijn er nog meer meiden die hier tegen aan hikken of ervaring hiermee hebben?

Liefs MO

Wat heerlijk om te weten dat je niet zo lang meer door hoeft te lopen. En ze houden het goed in de gaten, dat is ook prettig.
Wat betreft een kunstverlossing. Mijn zoontje is 2 jaar geleden geboren met hulp van een vacuumpomp en wat duwen op mijn buik. Het ging er best heftig aan toe en zonder verdoving, maar toch vond ik het geen pijn doen. Het viel mij reuze mee. Ze hadden wel een nieuw soort pomp gebruikt, waardoor mijn zoontje ook geen punthoofd had en we de volgende dag al weer naar huis mochten.

Liefs Maria
35w2d zwanger van 2e zoontje!

Terug
Bovenaan