spannende tijden

Hoi lieve meiden,

Dit is mijn 2e berichtje. Ik vind het hier echt gezellig. Vooral omdat bijna wel iedereen wel met elkaar meeleeft. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Ik hoop het echt niet. Ik wil het volgens mij veel te graag. Mijn man en ik zijn ook nog maar pas 2 maanden bezig. Dus wat zeur ik eigenlijk haha.
Ik wil zeker nog een week wachten met een test te kopen, maar weet niet of ik wel zo lang kan wachten. Aan de andere kant wat is een week.
Mieden, laten we allemaal voor elkaar duimen. Zet hem op!!!
We houden elkaar op de hoogte.
Veel liefs van LInda
 
Hoi Linda,
Ik ken het gevoel! Ik heb al een zwangerschapstest gekocht, voor het geval ik een keer overtijd ben; ik heb al 3 boeken en verschillende tijdschriften gekocht en gelezen... en ik ben nog niet eens zwanger! Nu ik een keer ongesteld ben geweest sinds onze 'echte' kinderplannen, zette me dat wel weer met beide benen op de grond. Helaas ben ik niet zo'n geduldig typetje; 1x per maand "de uitslag" weten is veel te weinig! Dat duurt zo lang! Ongesteld zijn = weer een maaaaand verder! Jij hoeft nog maar een week voor D-day, ik duim voor je!
 
Ik duim ook mee! 2 maanden is idd nog erg kort maar wie weet hé! Teveel hopen is natuurlijk niet goed daarom heb ik 'ons' een deadline gegeven van +/- 10 maanden, als we tegen dan nog niet zwanger zijn dan gaan we eens langs bij de gyn maar tot dan: ontspannen 'klussen' zonder temperaturen en rekening houden met eisprong en hopen op het beste! Maar dat is mijn mening natuurlijk! Succes in ieder geval!
 
Hoi Linda,
Ik moet ook één dezer dagen ongi worden. Volgens een cyclus van 28 dagen aanstaande zaterdag of zondag, maar meestal heb ik een iets kortere cyclus. Ik vind het echt ontzettend spannend en ga na het weekend een test kopen als ik dan nog niet ongi ben. Het is voor ons de eerste maand dat we het proberen. We hebben al een kindje en dat was ook de eerste maand meteen raak. Van de ene kant weet ik dat ik er rekening mee moet houden dat het deze keer niet weer zo snel zal gaan (zou wel heel toevallig en gelukkig zijn), maar van de andere kant zou het ook een teleurstelling zijn als het nu niet lukt omdat je weet dat het in 1 keer kan. Belachelijk natuurlijk, want er zijn hier zoveel mensen die al zo veel langer bezig zijn. Die zullen wel denken: wat zeuren jullie nou. Terecht natuurlijk; wij hebben (nog) niets te klagen. Ik duim voor ons allemaal!
Groetjes Jacqueline
 
Ik duim ook mee, ik moet ook één dezer dagen ongi worden. Het is voor mij de eerste maand dat ik niet aan de pil ben. Maar wel veel sex gehad, is veel lekkerder als je niet aan de pil bent zijn er meer die dat zo ervaren????! Nou succes allemaal.
Gr. Biaat....
 
Terug
Bovenaan