Spannende tijden

A

Anoniem

Guest

hoi dames. ik wou gewoon ff kletsen heb ik heel even zin in. wij zitten nammelijk nu in best wel spannende tijden. en we zijn bezig met zwanger te raken. hebben er nu weer wat meer vertrouwen in sinds we bij de gyn zijn geweest en heeft gezegt dat we gewoon zwanger kunnen raken. En we gaan een huis kopen, hebben al een huis gezien, waar we helemaal verliefd op waren geworden, hebben al 1 x binnen gekeken en nu gaan we dinsdag met de makelaar kijken en een bad uit brengen. ik hoop zo dat we dit huis kunnen kopen. nu hebben we maar 1 slaap kamer, heb eigenlijk altijd gezegt ooo de baby komt bij ons op de kamer het eerste jaar, maar ik vind het wel zo leuk al hij of zij een eigen kamer heeft, en dat is dan zeker mogenlijk.

meschien kan ik mijn gedachten dan even van me af zetten. en met het huis bezig zijn, en meschien wil het dan wel lukken om zwanger te raken.

nou was weer even lekker om mijn verhaal kwijt te kunnen,

groetjes sherina

Nou! Wat een goed nieuws allemaal!
Ik hoop dat jullie bod dinsdag geaccepteerd wordt en dat jullie er snel aan kunnen gaan beginnen om een babykamertje in te richten!!! Wel fijn dat er niet aan de hand was bij de gyn of niet, moet een opluchting geweest zijn........
Heel veel succes op beide fronten,
Groetjes Rimke

Hoi Sherina,

Veel succes met alles. Hoop voor jullie dat het wat wordt met dat huis.

Wat betreft het bij jullie op de kamer slapen van de baby. Voor mijn eigen gezondheid hebben we Tijs na 4 weken ook 's nachts in zijn eigen kamertje gelegd. Ik ging namelijk naar Tijs liggen luisteren en sliep dan veel te weinig. Aangezien ik nog vrij slap was hebben we hem toen in zijn eigen kamertje gelegd. Tijs sliep er meteen goed en ik kwam ook weer aan mijn rust toe. Wij slapen wel nog altijd met de deuren open, zodat ik hem goed hoor als er wat aan de hand is.

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan