Spannende week :D

Haaaai zon zee en strand genieters .... Nou ja.... zwembadje achterom met een koud drankje genieters dan...

Deze week is weer een spannende week.... zometeen ff naar de verloskundige, kijken of alles (nog) goed is. Morgen worden alle spulletjes geleverd YESSSSSSS

Eindelijk het kamertje, box en kinderwagen, alles met inhoud....

En zaterdag onze laatste echo (als het goed is), de PRETecho waarop we echte kenmerken van ons kindje kunnen zien (mits hij goed ligt)...

Nog meer mensen die deze week dit soort dingen gaat doen, krijgt.....

Liefs

Oww spannend en leuk zeg!!! Hoe ging het bij de vk vanavond?

Wij hebben met 26 weken een pretecho gehad en dat was zoo mooiii! Geniet er lekker van.

En eindelijk je meubels voor de kinderkamer. Die van ons komen pas eind juli, maar kijk er ook echt naar uit! Dit weekend ga ik winkelen voor de kleine. We moeten nog van alles aanschaffen..!

Afgelopen week hebben we ook het geboortekaartke uitgekozen.

Geniet er lekker van en vertel je hoe alles is gegaan?

Liefs, Liselotte

Hey,

Wat een lekkere week!!!
Als je kamertje eenmaal af is, dan lijkt de bevalling helemaal zo dichtbij!

Bij mij begint vrijdag (EINDELIJK) de vakantie, wat errug lekker is!
Komende week moet ik bloed laten prikken om te kijken of er antistoffen in zitten (ben rhesus negatief), en krijg ik mijn antistoffen inenting bij de VK. De week erna krijg ik een extra groeiecho, wat ook spannend is!

Zaterdag ga ik ook shoppen, maar dan voor allerlei kleine dingetjes.. lakentjes, kruik, weet ik het wat ik allemaal nog moet hebben :p Samen met mijns choonzusje, want manlief gaat vriend helpen verhuizen, en daarbij kan/mag ik toch niet helpen ;)

En ondertussen natuurlijk blijven genieten van het heerlijke weer :)

In ieder geval HEEEL VEEL PLEZIER zaterdag!! En laat ons weten hoe het was :)

Liefs,

T

Oh fijn allemaal, hoe was de echo? Ik krijg met 30 weken een extra echo ivm de ligging van de placenta, wij doen dus verder geen pretecho. Ons babykamertje wordt denk ik eind juli, na onze vakantie bezorgd dus wij hebben nog even. Wel inderdaad al wat losse dingetjes aan het regelen. Maar ik vermoed dat ik straks 1 grote lijst maak van dingen die ik nog nodig heb en dat we dat dan in 1 keer gaan halen.

Ik merk bij mezelf wel dat het een beetje 2 kanten op gaat, of ik hou me er even helemaal niet mee bezig, of ik word onrustig en dan MOET er iets geregeld worden en dan is het ook volle bak aanpakken. Hihi... nou ja, we hebben nog 3 maanden!

Wel al het toekomstige babykamertje uitgemest zodat we ruimte kunnen maken voor de kleine. Dus straks als de spullen geleverd worden zal het allemaal wel concreter worden. Ik heb er zin in!

Wat een leuke week ga je tegemoet!!!!!
Heel veel plezier bij de pretecho.

Wij hebben de pretecho al gehad, was echt super leuk! Ook is de babykamer al klaar.

Gisterochtend ben ik weer bij de verloskundige geweest. Met de baby is alles goed( ligt gelukkig goed, de vorige controles lag het nog in een stuit). Ik kreeg wel dringend advies om niet meer te gaan werken ivm bekkenklachten en mijn bloeddruk was behoorlijk gestegen. Toch wel raar, je gaat er vanuit dat je nog 3 weken moet werken en dan kun je je werk opbellen om door te geven dat je het advies hebt gekregen dat je niet meer moet gaan werken. Gelukkig deden ze niet moeilijk, ik stelde voor om een dagje te komen om een paar dingetjes af te werken en de laatste dingen over te dragen maar zelfs dat hoefde niet.

Vanavond heb ik een voorlichting over borstvoeding en verder geen leuke/ bijzondere dingen voor deze week op het programma.

Geniet van je spulletjes die je deze week gaat krijgen!!!!

Wat een leuke dingen allemaal! Als het kamertje af is, wordt het nog echter.

De komende week wordt voor mij ook wel spannend, maar dan op een ander vlak. Ik ga dan weer werken na 2 weken vakantie te hebben gehad en lekker weggeweest te zijn met man- en zoonlief. Volgens mij is m'n buik 2 x zo groot geworden de afgelopen weken en ben dan ook heel benieuwd hoe t volgende week is als ik alles weer 'in mijn eentje' moet doen (met manlief weer aan t werk). 't Begint nu toch wel wat zwaarder te worden allemaal, bijv. douchen en aankleden vind ik al een klus op zich worden ;-). Maar goed, aan t werk is ook wel weer lekker, hopelijk hou ik t nog een week of 6 vol!

groetjes Linda

Hi,

even een update.

Spulletjes zijn donderdag gekomen, echt helemaal te gek allemaal. Ik geloof nog mooier dan in mijn gedachten hahahaha (gelukkig maar)....

De controle bij de VK was helemaal goed (ook gelukkig maar), volgende keer urine afleveren en ijzer prikken (komt er dan toch nog iets variatie in de afspraken hihi)...

Alleen de echo vanmorgen..... Blij mijn kereltje weer te zien natuurlijk, alleen lag hij in een hoekje van mijn baarmoeder met zijn gezicht in placenta.... Dus 3-d zat er niet in deze keer, maar we hebben toch een half uurtje 2-d gezien, en hij was erg gegroeid!!! Al 1300 gram... pffff

Volgende week herkansing, een extra echo dus JEEEEEEEEEEEEEEEEIJ....

Kamertje ga ik trouwens pas helemaal in orde maken als deze hitte minder word!!! Woon in het zuiden en het is deze week echt 40 graden hier geweest. OMG Niet normaal...... Zwembadje kan helaas niet opgezet worden ivm verbouwing aan tuin..... Jammeerrrr

geniet van dit mooie weekend en ik geef jullie wel weer een update ;)

Liefs

Terug
Bovenaan