Spannende week voor de boeg

Ha meiden,

Ik ben weer wat gerustgesteld... De arts belde vanmiddag met goed nieuws: ik heb duidelijk een eisprong gehad (dat kon ze zien aan de waardes in het bloed dat ik afgelopen vrijdag had laten prikken). Waarschijnlijk heeft die ongeveer een week geleden plaatsgevonden. Ik had hem zelf niet gemeten met de ovulatietesten, maar gelukkig heeft de Clomid dus deze keer wel gewerkt!
Ik vertelde haar ook van die krampen en de bruine en rood/bruine afscheiding die ik afgelopen vrijdag en de vrijdag ervoor gehad heb. Die van 1,5 week geleden kan met mijn ovulatie te maken gehad hebben. Die van afgelopen vrijdag snapte ze niet helemaal, maar ze maakte zich niet echt zorgen.
Vanmorgen heb ik een ietsiepietsie bloedverlies gehad, maar ook dat kon ze niet echt duiden en was niet echt zorgelijk.
Ik denk nu natuurlijk... innestelingsbloeding? Ja... hoe gek kan je jezelf maken ;-)

Het wordt in ieder geval een heel spannende week. Als ik over 1,5 week nog niet ongesteld ben, dan mag ik volgens de arts wel blij zijn... Maar ja, volgens mij houd ik dat nooit vol! Ik gok dat ik zondag wel een test ga doen. Als ik tenminste niet ongesteld word.
Mijn man is maandag de 28e jarig, dus dat zou een supercadeau zijn :)

Nou ja, de kans is natuurlijk nog steeds erg groot dat het niet gelukt is, maar ik ben in ieder geval weer positief!

Dus, dit wordt een spannende week. Grappig hè Krissy... kunnen we ongeveer op hetzelfde moment testen/ongesteld worden!

Ik hoop op goed nieuws!

Veel liefs, Marieke

Lieve Marieke,

Wat super dat je vorige week een eisprong hebt gehad en de Clomid dus zijn werk met een dubbele dosis heeft gedaan.

Het gek maken van jezelf ken ik. Ik voel me weer raar op het moment. Heb weer erg gevoelige tepels en gister kwam uit een tepel zelf een druppel witte vloeistof, echt zo raar... Hierna niet meer, dus zal wel eenmalig zijn geweest. Het gekke is dat ik ben aangekomen, maar mijn kleding nog goed pas, dus waar het eraan is gekomen weet ik niet...

Moet je a.s. zondag 27 maart ongesteld worden? Ik volgende week dinsdag 29 maart, dus nog een week en dan ...
Het zou voor jullie super zijn als je nu zwanger zou zijn, een mooier cadeau kun je je man niet geven denk ik.

Ook al herken ik symptomen, ik houd er wel rekening mee dat ik net als vorige maand weer ongesteld word, al blijft de hoop op een positieve test aanwezig, nadat ik niet ongesteld geworden ben.

Ik blijf voor jullie duimen! :)

Liefs,
Krissy

Lieve Krissy,

Grr, ik had gisteravond al een bericht terug getikt, maar toen ging het fout met plaatsen. Nou ja, nu alsnog dus...

Ik weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. Volgens de arts was de eisprong ongeveer een week geleden, dus dat kan zondag zijn geweest, maar bijvoorbeeld ook dinsdag.
Ik heb nu wel wat krampjes, dus ik hoop maar niet dat dat voortekenen van een menstruatie zijn.
En anders ga ik denk ik zondag testen. Ik kan het toch niet laten gok ik zo ;-) Misschien koop ik wel zo'n vroege test...

Ja, ik maak mezelf ook behoorlijk gek.
Ben ook al ruim een week erg moe, terwijl ik meer dan genoeg slaap en vroeg naar bed ga. Dan denk ik... voortekenen? Geen idee trouwens vanaf wanneer je moeheidsverschijnselen kunt krijgen, daar kon ik niets over vinden. Is dat al direct na de bevruchting, op pas na de innesteling of nog later?
Nou ja... zo van dien dingen. Over gek maken gesproken.

Gelukkig heb ik het superdruk op mijn werk en moet ik ook zaterdag werken. Deze week zal dus wel voorbij vliegen!

En wat gek trouwens van die witte vloeistof bij jou. Nou, hopelijk is dat ook zo'n gek voorteken :)

Nou meis, we wachten rustig af, GRRR.....
Heel veel succes en laten we voor elkaar blijven duimen!

Veel liefs, Marieke

Had ook al een heel verhaal getypt, maar dus niet op de site verschenen... Schiet lekker op zo!

Wat en gedoe toch dat zwanger worden! Allemaal tekenen die ineens geen teken blijken te zijn of is het gebrek aan tekenen juist een teken van zwangerschap??

Hoop deze maand allemaal een dikke positieve test in handen te hebben! We hebben er alledrie lang genoeg op gewacht! Ook alledrie gelukkig meer kans dit keer door hormonen of HSG.
laten we het hopen!

Liefs Daisy

Voor elkaar blijven duimen is het enige wat we naast elkaar steunen via het forum kunnen doen.
Het wordt een spannende week, die hopelijk snel voorbij is en voor ons allen goed nieuws brengt in de vorm van een positieve test! :)

Liefs,
Krissy

Je zou de tijd eigenlijk vooruit moeten kunnen zetten... Zou een hoop wachten schelen!

Alhoewel... de tijd gaat komend weekend weer vooruit, maar blij met eerder mijn bde uit ben ik ook niet echt, haha!

Pfff... nooit gedacht dat zwanger worden zo zenuwslopend zou zijn! Dat had niemand mij verteld. :p

Succes deze week meiden!

X Daisy

Nou, zenuwslopend is het zeker... Ik ben er erg mee bezig.

Gelukkig leeft iedereen erg mee. Natuurlijk mijn man en ouders. Maar ook mijn collega's zijn superlief en geïnteresseerd. Ze weten precies in welke 'fase' ik nu zit en ze willen alles weten en leven erg mee.

En natuurlijk jullie allemaal via dit forum. Echt fijn!

Ik heb net wel heerlijk mijn zinnen kunnen verzetten tijdens zangles en aansluitend mijn popkoor. Dat geeft altijd veel energie!

Maar ja, was het maar vast volgende week. Dan hebben we meer duidelijkheid.

Nou ja, die paar dagen kunnen er op die 14 maanden proberen ook wel bij....

Succes meiden!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan