Spannende week

A

Anoniem

Guest

Hallo dames,

Hier ben ik weer eens heb v/d mijn eisprong gehad, en we hebben, eh denken we op  de juiste dagen geklust. Nu heb ik tijdens mijn nod erg veel last van mijn borsten en daarna gaat dat weer over, maar nu lijkt het wel of er kleine naaldjes in mijn borsten worden geprikt. Heb onderin mijn buik een hard gevoel zitten en dat zit rechts als ik daar op druk doet het zeer. eh maak ik me nu gek of ben gewoon na 10 maanden zwanger
o, ja moet ook veel plassen kun je dit in een paar dagen al merken ?

Please laat het waar zijn ........

Groetjes Marjolein

hoi hoop voor je dat het zo is.
ik worstel al een paar maanden ,met telkens de zelfde gevoelens na mijn eisprong maar telkens word ik toch onge. ik denk zelf nu dat de hormonen met me de loop op gaan om dat ik het zoooooooo graag wil geloven elke keer.
maar het zal bij jou wel goed zitten.
groetjes iris.

Hoi Marjolein,

Het kunnen zwangerschapsperikelen zijn vooral dat plassen en die borsten zijn heel herkenbaar had ik nl. ook tijdens mijn zwangerschap. Ik hoop dat het raak is meis het is je van harte gegund! Laat je het weten?

Liefs,

Puk

Halloo,

Nou het zou kunnen. Vooral dat plassen herken ik wel. En ook pijn in mijn onderbuik vooral als ik op mijn hurken zit of zo.
Ik dacht de laatste paar dagen bijna dat ik een blaasontsteking had van het vele plassen, maar nee: Ik ben zwanger! Dus wie weet. Ik hoop het voor je

groetjes Empe

Terug
Bovenaan