spannende week

A

Anoniem

Guest
Deze week moet mijn ongi komen.....als het goed is morgen , maar omdat ik 17 oktober mijn ei gevoeld heb en getest heb...positieve test. ga ik er dan vanuit einde deze week.
De laatste x was ik 4 weken overtijd, en mijn lichaam hield mij erorm voor de gek....ben ik nu benieuwt of ik nu op tijd ongi word of nu toch zwanger.
Want sinds ik weer van de pil ben ( vanaf maart dit jaar) heb ik nooit mijn ei gevoeld en nu 2 weken terug wel................dus word wel even spannend.
Reken erop dat ik gewoon ongi word...anders word het weer een terleurstelling voor de zoveelste x.
Voor iedereen die deze week ook ongi moet worden of hopen op een zwangerschap ....veel succes anders gaan we voor de maand november.

xxx Trijntje

Hoi Trijntje,

Zeker heel spannend!!! Ik wens jou heel erg veel succes!!!

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Heb aan de hand van mijn cervixslijm geconstateerd dat mijn ei tussen dag 15 en 18 is gesprongen. Ik zit nu op dag 27. Dus ben erg benieuwd. Mijn lichaam heeft me ook vaak voor de gek gehouden, maar moet zeggen dat ik nu dus helemaal niets voel.

We zullen het wel weer zien deze maand. Deze week is in ieder geval een spannende week. Ik probeer tot maandag te wachten met testen als ik dan nog niet ongesteld ben, ja dan is de kans op zwangerschap redelijk groot. Mijn cyclussen varieeren tussen de 27 en 32 dagen met een uitschieter van 40 dagen een paar maanden geleden. Dus even afwachten maar weer.

Houdt je me op de hoogte!

Liefs MKO

Ik heb gisteren ook voor het eerst (voor dit kindje dan) een zwangerschapstest gekocht. Ik had voorheen cycli van rond de 40 dagen. Maar kreeg toen ineens draderige afscheiding en op een gegeven moment ook een korte bloeding (er schijnt zoiets als een ovulatiebloeding te bestaan, dus een en een is twee zullen we dan maar denken).
Als ik die datum aanhou voor m'n eisprong, zou ik eind deze week mijn NOD hebben.

Dus ook hier is het spannend. Ik ben af en toen een klein beetje misselijk en voel wat krampjes in m'n buik, maar we zullen het gewoon moeten afwachten...

Groetjes en sterkte,
Marisa

Hallo meiden,

Ook voor mij is het een spannende week, heb donderdag mijn NOD, zit nu in ronde 15, dus het mag ook wel een keer,hihi!
Voel me wel misselijk en last van borsten en vooral tepels, mar heb ook af en toe wat menstruatiepijn!!!Het kan dus alle kanten op, al hoop ik natuurlijk de goede kant!!!!haha!
Ik vindt deze dagen zooooo lang duren!Hoef ook pas vrijdag weer te werken, dus dat biedt ook geen afleiding!!!

Liefs mamavanjesse

Mammavanjesse al in ronde 15 dat is al lang.
Bij onze dochter duurde het precies een jaar en nu zijn we in ronde 8.

Meiden hopelijk word dit onze maand. we houden elkaar op de hoogte.

SUCCES

Ik heb op 20 november mijn nod, bij een cyclus van 30 dagen. Mijn eisprong ligt rond de 15/16e dag, daar ben ik nu met testen wel een beetje achter. Ook voor mij een spannende week. Ik voel me het hele weekend al niet lekker, heb lichte verhoging en last van mijn buik. Ik heb het gevoel alsof iemand energie van mij aftapt, maar geen last van mijn borsten. Het kan dus ook een griepje zijn, want het klussen is deze maand ook een ramp (natuurlijk wel geklust toen de test dit aangaf), maar ik hoop zo dat het deze maand anders wordt

jannie-

Hey meiden
Hoe gaat het hier??? De week is bijna om...vandaag mijn NOD , maar voel nog steeds niets ( krampjes enz ) maar weer afwachten.

Zijn er al meiden die een positieve test in de handen hebben gehad?
of die rot RD weer zijn gekomen.
 Iedereen een goed weekend en hopen op positief nieuws.

XXX Tr.

Hallo meiden,

Ik ben woensdag helaas ongesteld geworden, op naar ronde 16!!!!PPPFFF
Ik duim voor jullie!!!
liefs mamavanjesse

Terug
Bovenaan