Spannende week

Hallo allemaal,
Na mijn miskraam (+curettage) in maart hadden we 't geluk snel weer zwanger te zijn. Eind deze week is echter het moment dat het vorige keer misging. Ik was toen vrij laconiek, maar een paar dagen later bleek toch dat het het begin van het einde was. Ik vind deze week daarom nu ook zo spannend! Laat het ajb deze keer goed gaan! Veel sterkte iedereen!

Groetjes,
Marlies

Hoi Marlies,

Wat erg voor je dat je nu voor de 2e keer een miskraam hebt! Heb je al een inwendige echo gehad? Weet je al of je gecur. moet worden?
Ik wil je in ieder geval heel erg veel sterkte wensen de komende tijd! Het geluk moet toch een keer aan je kant staan dus hopelijk gaat het de volgende keer goed! Ik hoor vaak dat vrouwen na 2 miskramen een goede zwangerschap krijgen dus probeer je niet al teveel zorgen te maken!

Sterkte!

Groetjes Frederique

Hoi Marlies,

Bergrijp ik je berichtje nou verkeerd, je bent toch nu zwanger en ben niet toch net zover als de vorige en daarom vind jij het spannend.

Want frederique wenst jou sterkte toe,vanwege je miskraam en daarom twijfel ik maargoed mocht het toch verkeerd zijn sterkte en anders hoop en duim ik dat het goed gaat en wens ik je een goede zwangerschap toe.

ik lees toch ook dat je het spannend vindt, omdat je juist nu nog steeds zwanger bent, terwijl dit in je vorige zwangerschap het moment was dat het fout ging.
Heel veel sterkte in deze spannende weken. Het gaat vast goed!!
groeten,Adren

Volgens mij ben je nu ook zwanger en vind je het spannend omdat het de vorige keer rond deze tijd mis ging! Meid....Ga hee hard voor je duimen en hoop dat deze week snel voor je voorbij is!

Groetjes Nienepien

Hi! Waarschijnlijk had ik 't gewoon niet zo handig opgeschreven. Frederique had 't niet helemaal begrepen zoals ik 't had bedoeld. Ik ben dus nog steeds zwanger! Txs voor 't meeleven.

Terug
Bovenaan