spannende weken!!!

Onze dochter is geboren met 35 weken en 6 dgn, nu houden we overal rekening mee, en willen we dus voor die tijd klaar zijn. As vrijdag ben ik 31 weken. Dus het komt steeds dichterbij, nu moet er nog van alles geschilderd worden en wij moeten nog naar de zolder verhuizen, onze dochter naar onze kamer en de baby naar haar kamer. Dus nog druk druk, en daarbij we moeten het geboortekaartje nog uitzoeken en bepraten, de naam zijn we gelukkig al uit en het geboortebord is ook bijna af.
Ze hebben toen gezegd dat een tweede waarschijnlijk ook eerder zou komen, dus vandaar dat we voor die tijd klaar willen zijn, want je weet immers maar nooit, maar hoop dat deze wel tm 37wkn blijft zitten, iets fijner idee.

Zijn er nog meer die nog neit klaar zijn?

Houden ze ook extra in de gaten daarom?
Succes met de drukte, je hoort nog weleens dat een baby op zich laat wachten omdat de moeder nog niet ontspannen genoeg is, dus misschien helpt dat bij jullie iets.

Ze heeft een week in het ziekenhuis gelegen, toen ze net geboren was kreunde ze heel erg en waren ze bang dat haar longen nog niet rijp waren, dus het was de eerste nacht erg spannend of ze in dat ziekenhuis kon blijven of naar een ander ziekenhuis moest.
Voor de rest was ze gezond, en ze woog 2640 gram, dus ook niet echt licht, maar toen we ze mee naar huis krgen was ze net onde de 2 kilo.

Ik ga nu vanaf 34 weken naar de gyn, daar kon ik al eerder heen, maar ik heb bijna 3 jaar lang zoveel ziekenhuizen gezien dat ik dat niet wilde.

Ze denken nu dat ze gekomen is omdat ik misschien een blaasontsteking had. ik heb chronische blaasontsteking sinds de geboorte van onze dochter en slik nu elke dag medicatie ervoor. Maar moet binnenkort stoppen ermee, ben dus ook bang dat ik dan weer een blaasontsteking krijg.
Zwanger zijn brengt eigenlijk een hoop zorgen emt zich mee.

Succes iedereen met de laatste 2 maandjes.

Helpt cranberriesap dan niet iets om die blaasontsteking te onderdrukken als je straks moet stoppen? Al denk ik ergens dat je dat vast al geprobeerd hebt.

Lijkt me wel heftig. Weten ze ook waarom je een chronische blaasontsteking hebt en kunnen ze nog iets anders doen of is het gewoon je leven lang preventief slikken

Ik heb alle huis tuin en keukenmiddeltjes geprobeerd, maar dat hielp allemaal niet. Ik heb standaard medicatie in huis, had ik al voordat ik zwanger was, meestal komt zoiets snachts opzetten en zat zo vaak bij de huisartsenpost dat ik nu de medicatie thuis heb.
Ik slik het normaal neit preventief, maar nu ik zwanger ben wel, had voor de 12 weken ik dacht al 5 kuren gehad en niets hielp. En waarom chronisch, tja ik weet het niet de uroloog weet het niet.
Ik hoop iig dat de baby nu niet sneller komt.

lastig zeg zo'n blaas...

Maar kan je dan niet tot week 36/37 doorgaan met de medicatie in de hoop dat je kleine dan blijft zitten? of moet het voor een bepaalde datum uit het bloed zijn. Als je het toch al de hele zwangerschap slikt...

ja een gedoeche allemaal by ons moet alleen het bed nog omhoog verder is alles klaar moet alleen nog m,n tas in pakken en 1 voor m,n zoontje ook want ik moet naar het ziekenhuis bevallen

Terug
Bovenaan