Spanning begint nu echt te komen

Spanning begint bij mij nu ook echt te komen!!!!!
Heb dat de afgelopen maanden niet echt gehad, maar deze maand voel ik me ook echt anders.......
Zondag is mijn nod dan zit ik op dag 28, mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen!!! Ben net erg dom geweest en heb een test gedaan omdat ik me echt heel anders voel dan anders!!!!
Drukkend gevoel onderin mijn buik (vooral aan de linker kant) en af en toe wat krampjes, ook ben ik al vanaf vorige week maandag erg moe en sloom!!!
Dom natuurlijk want mijn test was negatief!! toch krijg je dan een lichte teleurstelling, (kwam namelijk bij sommigen van jullie voor dat je al eerder positief testte dan je nod)Dom he!!!
Had nog wel ff een vraagje, als je je nod hebt kun je dit dan de dag ervoor merken aan je temp daling?
Duimen jullie met me mee?
Na 2 jaar mag het nu toch wel eens raak zijn!?

Hoi!

Tuurlijk mag het na 2 jaar wel eens raak zijn,en ik wens je ook zeker alle geluk.
Maar 2 jaar is wel erg lang hoor daar niet van,maar ik zelf wacht al 7 jaar en heb 6 miskramen gehad en ben eergister gecurreteerd dus dat was nr 7!
Ik ga voor je duimen maar op een voorwaarde.....dan moet je de volgende keer ook voor mij duimen hoor!
Hahaha grapje natuurlijk,maar veel succes en laat wel even weten hoe het afgelopen is?

Hoi N en Anita, wat een geduld moeten jullie opbrengen zeg! Ik ben nu een jaar bezig en ik dat vind ik al heeeeeel lang. Maar eigenlijk zijn jullie het eerst aan de beurt hè.

N, ik kan een dag voor ik ongesteld moet worden al aan mijn temperatuur zien dat het weer niet raak was, maar weet niet of dat bij iedereen zo werkt. Ik wens je alle goeds toe en dus ook morgenochtend een lekkere hoge temperatuur. Laat je het nog eens weten aan ons?

Liefs, el.

Terug
Bovenaan