Spanning op mijn buik

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie heeft dat ook?
Zo tegen de avond en dan vooral na het warme eten komt er z'on spanning op mijn buik.....moet dan ook soms echt letten op mijn ademhaling.
Dan lijkt het ook net alsof de kleine net onder mijn ribben zit, ik moet dan ook echt rechtop gaan zitten anders lijkt het net alsof ik vast zit....

Knuffels,
Nephele
25wk

Hoi hoi

Herkenbaar, ik had dat ook. Voelde me na het avondeten vaak zo beroerd en benauwd dat ik soms liever niets at. Het heeft denk ik met de hoogte van je baarmoeder stand te maken. En na het eten zet je maag uit. Volgens mij is het de combinatie van die twee. Ik heb er ongeveer 3 weken last van gehad. Daarna was het weer verdwenen.

Groetjes Doortje 35,1 weken

Ja, ik ervaar het ook als iets wat niet prettig is...

Ik hoop dat het bij mij ook vanzelf minder zal gaan worden :)

Ik heb het meestal in de auto. Alsof die kleine de trillingen niet lekker vind en zich schap zet. Waardoor er een soort druk tegen mijn ribben ontstaat. Het lijkt eigenlijk wel best wel op een harde buik, maar dan altijd aan de bovenkant.

Hoi,

Dat had ik ook, toen ik ongeveer 30 weken zwanger was, ik moest echt rechtop zitten, anders deed het zeer.

Maar als je kind indaalt, dan komt het lager te zitten en had ik er minder last van.

Groetjes,

Linda Koster
moeder van Rebecca 11 november 2005

Terug
Bovenaan